Bericht na de medische keuring?

• Schoppie

Hoi Allemaal,

Even een vraagje aan iedereen die net als ik de medische keuring achter de rug hebben voor de KLM.

Wat is het eerste volgende bericht dat je krijgt van de KLM? De cursusdatum wellicht. En hoe berichten ze je, per telefoon of brief en hoelang gaat er gemiddeld overheen?

Maakt mij verder allemaal niet uit, maar stap nu ook even een onbekende periode in, wat betreft KLM?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes Schopppie

• rishi

ha schoppie,

na je medische keuring word je gebeld voor de aanvangstdatum van de cursus. in de tussenliggende tijd hoor je in feite niks. ik werd 2 weken na mijn keuring gebeld. dan wordt ook een datum voor het uniform passen kortgesloten.

succes met afwachten, je zult wel een dezer dagen wat horen.

groetjes,

rishi

• Schoppie

Dank je voor je berichtje!

Vond het toch vreemd en heb gistermiddag de KLM gebeld ter informatie. Zij konden mij direct vertellen dat ik 27 december op cursus ga.

Ook zeiden zij mij dat ze op dit moment iedereen bellen die na de 2e ronde ovb zijn aangenomen en in december beschikbaar zijn. Dan deed het er niet toe of je de medische keuring al gedaan hebt of niet.

Ik maakte me ook niet druk of heb had geen haast om te starten, maar vond het vreemd.

Groetjes.