22 dec.

• esther

ik kom ook uit belgië

ik moet 5sept op medische keuring, kunnen we miss nog samen gaan ;-)

normaal had ik ook 22 dec de start van de cursus mr die is vervroegd naar 16 november (er had iemand afgebeld)

• Jeroen

Hoi Dames ,

Al een tijdje ben ik hier het prikbord aan het volgen , ik heb net zoals velen onder jullie de hele sollicitatieprocedure doorlopen en met succes :-) ik heb vandaag telefoon gehad dat ik ingedeeld ben in de cursus van 22 dec. Moet nog wel volgende week even naar de medische keuring.

Ik heb trouwens het idee dat er niet zo heel veel mannelijke kandidaten zijn…of vergis ik me ?

Ik heb ook gelezen dat er zelfs nog meer belgische sollicitanten waren , dus ben niet de enige die vanuit belgië moet komen ;-)

Ik hoor wel van jullie.

Groetjes ,

Jeroen

• esther

ik heb mijn eerste ronde gehad op 24juli; 2de ronde op 16 augustus,

mijn brief dat ik geselecteerd op 18 augustus

ja kleding moet ik op 22 sept gaan passen…

zegt KLM duidelijk wat je allemaal in orde moet hebben?? zoals de inentingen, visum?? ja toch

succes nog!!

• Jeroen

hoi esther ,

Ik heb medische keuring aanstaande maandag de 28e , dus weekje vroeger dan jou. Samen gaan zit er dus niet in ;-)

Vind 22 december nog wel goed , ik zal jou plek hebben gekregen zeker !

• esther

Jeroen

ga je telkens vanuit belgië op en af rijden?? of ga jij tijdens opleiding wonen in NL?

• muis

Wanneer zijn jullie begonnen met solliciteren als ik vragen mag?

Ben vandaag naar de registratiedag geweest, mijn cursus begint 18 september, dus komt echt al dichtbij! Morgen crewvisum halen… je moet echt veel regelen voordat je cursus begint, dus houdt daar rekening mee!! (denk aan inentingen, 5 of 6 stuks, je passen, schoenen, postvaksleutel etc etc)

Veel succes iedereen!!

• esther

soms komt er een plaatsje vrij

ik had ook eerst 22dec en een half uurtje later kreeg ik tel dat ik (als ik kon) 16 november al kon beginnen (er had iemand afgebeld)

krijg je alle positieve brieven ook toegestuurd (medische keuring, veiligheidsonderzoeken) of wordt het gewoon doorgegeven aan KLM en moeten we er ons niets van aantrekken (als het niet negatief is)

• muis

ok, ben zelf ook pas begin augustus naar medische keuring geweest en eind juli te horen gekregen dat ik ben aangenomen! Daarom verbaast het me zo dat ik al zo snel aan de cursus kan beginnen!

• lisa

Hoi Jeroen, en medecursisten!!!

Ik heb een beetje hetzelfde verhaal als jij, ik ben ook vandaag gebeld dat mijn cursus 22 december begint, en ik moet ook nog naar de medische keuring (30 augustus). Wanneer moet jij naar de keuring?

Volgens mij ben je de enige mannelijke kandidaat, in elk geval op dit forum, die 22 dec. naar de cursus gaat. Weet jij misschien hoe het zit met de cursus. Hij begint op vrijdag, wat doen ze met Kerst en Oud en nieuw? Gaat dat gewoon door dan? En wanneer ga jij kleding passen?

Leuk om alvast contact te hebben met toekomstige collega's!!!!

Tot gauw, Lisa

• Jeroen

Esther ,

Mijn broer woont in Den haag dus ik ga daar 6 weken logeren..Daarna zal ik vaak heen en weer rijden.