Wanneer ben jij gebeld?

• Evelien

Hoi allemaal,

Vorige week woensdag ben ik op gesprek geweest bij Adecco en ik ben door naar de volgende ronde. KLM zou mij daarvoor bellen, ik heb nog niks gehoord, maar ik vroeg me af hoelang het ongeveer duurde voordat jij gebeld werd.

Groetjes Evelien

• esther

bij mij duurde het toch een 6tal dagen (begon ook wat te panikeren ) :-)

• Evelien

Van paniek is geen sprake aan deze kant van het scherm, maar meer het probleem dat ik er vanuit ga dat ze bellen op een onmogelijk moment…

Tijdens werk als ik in gesprek ben, als ik op het toilet zit of onder de douche sta. Ik zit dus echt bovenop mijn telefoon en verlies hem geen moment uit het oog.

Er zit natuurlijk ook nog een weekend tussen…

• esther

geen nood, ik had het ook niet gehoord.. ze spreken een boodschap in en een tel nummer dat je kan terug bellen ;-)

• Evelina

ik ben vanmiddag op gesprek geweest en ben door naar de volgende ronde, mij werd bij afsluiting gezegd dat ik tot half september geduld moet hebben

als ik dan nog niets gehoord zou hebben mag ik bellen

klm zou nog een reuze stapel hebben liggen om te verwerken

groetjes Evelina

• Evelien

Evelina,

Bij wie ben jij op gesprek geweest? Bij Adecco of bij Content? Bij mij is daar namelijk helemaal niks over gezegd. Als dat zo is ga ik toch even Adecco bellen, want ik moet toch even wat meer duidelijkheid hebben. Vooral omdat ik op dit moment geen vast werk heb, het door deze onzekerheid ook niet kan zoeken en de vaste lasten enzo wel gewoon doorgaan…

groetjes Evelien

• Evelina

content

• Evelien

Ik ben gister op het meest beroerde moment door KLM gebeld. Ik was net hard aan het werk, maar goed…

7 Spetember heb ik mijn 2e gesprek en ik heb er nu al zin in!!!