sollicitatie eis

• danielle

Nog even een vraagje over opnieuw solliciteren. Als je bij KLM bent afgewezen dan mag ja na een half jaar proberen bij Cityhopper en na een jaar weer bij KLM toch? Maar als ik nu, na half jaar geleden afgewezen te zijn bij KLM, ook zou worden afgewezen bij Cityhopper,mag ik dan weer solliciteren bij KLM over een half jaar (dus een jaar na bij KLM afgewezen te zijn geweest)????????

Thanx

• missfly

Dan zou ik het maar gewoon opgeven, je kunt wel bezig blijven!!

• esther

heb je dit al allemaal achter de rug, wat je nu schetst of is het mr puur hypothetisch

KLC afgewezen een half jaar geleden en heb nu terug gesolliciteerd bij KLM en dit was geen probleem

weet wel KLM - KLM moet je jaar wachten

KLC- KLM dus mr een half jaar

• danielle

Het is nog niet gebeurd zo… ik vroeg me gewoon hoe het was. Ik ben bij Adecco afgewezen en nu wil ik het graag proberen bij de Cityhopper.

• danielle

Nee niet zo gebeurd. Ik heb bij Adecco gesolliciteerd voor KLM en daar was ik afgewezen. Ik heb een aantal vrienden die bij de KLM werken en die vinden mij door mijn persoonlijkheid, talenkennis en reiservaring perfect als stewardess. Daarom wil ik her niet opgeven en het nu dus nog eens proberen bij de Cityhopper. Wie nog tips heeft.. is welkom..

• esther

ah oke, ja ik zou zeggen probeer het is een keetje bij KLC

hebben ze een reden gegeven bij adecco? dan kan je dit tips gebruiken misschien..

over solliciteren bij KLC kan ik je niet veel vertellen ik heb enkel de eerste ronde daar gedaan..( een half jaar geleden)