Hey Cheryl,
Mag ik ook nog even het volgende vragen:
Heb ik het bij het rechte end als ik denk dat het de wat eenvoudiger taken zijn die een SA moet verrichten?? “Gewoon” de passagiers inchecken, koffers labelen etc
Zijn er ook “extreme” zaken die je in moet checken zoals hengels en ander visgerei en fietsen en verdere uitzonderlijke bagage??
Ik heb het idee, maar corrigeer me als ik me vergis, dat je als SA voornamelijk bij de check in balies zit waar de passagiers voor de Charter/Transavia vluchten in checken? Dus merendeels in vertrekhal 1, klopt dit beeld een beetje? En uiteraard assisteren bij de self check-in kiosken en passagiers verwijzen en informeren etc.
Dit hoor ik nog heel graag van je!!
Nogmaals bedankt, ik hoop niet dat je een beetje gek van me wordt, maar zoals nu schiet me dit dan weer te binnen en dat wil ik dan nog heel graag weten!! Sorry!!!!!!!
CIAO!
Maria
Hi Cheryl
Oke, bedankt in ieder geval, voor al je informatie! Ik weet in ieder geval een stuk meer! Mijn zus (Yoni) zit ook regelmatig op dit forum. Zij is ook aangenomen, dus vandaar. Ik had even niet gezien dat haar naam er nog stond, maar we delen 1 computer dus … (is weleens lastig, maar ja)
Jammer dat je de indeling niet meer weet, maar goed daar kom ik vanzelf wel achter natuurlijk! Heb je veel zin in jouw opleiding voor de cabine?? Ik zou ook het liefst vliegen, maar helaas gaat dat niet. (je moet sowieso de eerste paar jaar full-time vliegen he?, dat vind ik voor mijn prive situatie een beetje teveel van het goede)
Ik wens jou in ieder geval heel veel succes en een hoop fijne en veilige vluchten! Nogmaals hartelijk dank voor al je info en mocht je nog iets te binnen schieten wat enigszins voor mij van belang is, dan hoor ik het natuurlijk graag!
Groetjes,
Maria
x