wie begint er ook op 14 september met de cursus

• danielle

Na een paar weken gewacht te hebben heb ik eindelijk mijn boeken in huis en kan ik beginnen met leren. wel weer effe wennen om na 3 jaar weer te gaan studeren maar heb er erg veel zin in.

vroeg me af of er nog meer mensen waren die op 14 september begonnen met de cursus.

hoor het graag

groetjes danielle

• cin

succes met de flight safety en veel vliegplezier!

• Dominique

Hallo,

Ga je bij KLM of KLC werken? Hoe lang heb je gewacht? Ik ga bij KLC werken! Had ook op 14 september kunnen beginnen maar maar veiligheidsonderzoek is nog steeds niet binnen. Wacht al 4 maanden! Hoop dat het niet al te lang meer gaat duren!

Wat weet al allemal van de opleiding? examen? hoes zien de dagen er uit?…

Succes en veel plezier met je opleiding! Misschien komen we elkaar nog wel tegen!

Groetjes,

Dominique

• danielle

hoi dominique.

ik heb niet heele rg lang moeten wachten op mijn veiligheidsonderzoek. binnen 3 weken had ik de uitslag ervan.

ik heb de eerste dag al een examen engels en heb mijn boeken al thuis en moet dat allemaal al leren voordat de cursus begint.

de meste dagen begin je rond 8 uur tot 5. soms moet je 7 dagen in de week naar de cursus en soms van maandag tot vrijdag. het is een heel gevarieerd programma met vanalles erin.

heb er in ieder geval heel erg veel zin in.

hoop je voldoende geinformeerd te hebben en hoop dat je je uitslag snel hoort.

groetjes danielle

• Dominique

Hoi Danielle,

Bedankt voor de informatie! Ziet er pittig uit maar wel leuk! Ik moet wat langer wachten op mijn veiligheidsonderzoek omdat ik in het buitenland heb gewoond maar had niet gedacht dat het zo lang zou duren!

Veel plezier en succes met je examen en het leren!

Groetjes,

Dominique