hallo
zou iemand me iets meer kunnen vertellen hoe de opleiding (KLM) eruit ziet
aantal dagen per week?
aantal uren per dag? (ongeveer)
hoe vaak je wordt ondervraagd?
is de kans nog groot dat je de opleiding niet haalt?
esther
De opleiding van KLM duurt ca. zes weken. Je begint met examens. De leerstof krijg je ca. 6 weken eerder thuisgestuurd. Na de eerste week cursus krijg je je eerste trainingsvlucht (Europa) waarbij je alleen maar hoeft te kijken en niet mee hoeft te werken. Na de tweede week weer een Europavlucht waarbij je wel zelf meehelpt. Weer later in de cursus ga je dan ook je eerste ICA (intercontinentale) vlucht maken. De cursus wordt afgesloten met een flightsafety-examen en dan natuurlijk de felbegeerde Wing-uitreiking. Dan maak je in de week erna nog een ICA-vlucht en ben je helemaal ‘los’. Ik heb zelf al eerder gevlogen bij KLM en toen hadden we tijdens de cursus ook wat kleinere testjes/examens en functioneringsgesprekken, dus dat zal nu ook nog wel het geval zijn. Het zijn hele intensieve weken, maar wel superleuk. De dagen starten om 09.00 uur en duren tot het eind van de middag. De weekenden zijn in principe vrij behalve als je een trainingsvlucht moet maken. Volgens mij haalt iedereen het wel, zolang je alles maar bijhoudt en serieus leert!
opleiding al 2 jaar terug gedaan….opleiding is intensief..maar wel leuk..je krijgt echt groepsgevoel…je moet het met zijn allen doen…
Tijdens opleiding wordt er toch op je gelet…al heb je dat zelf niet in de gaten
Degene die was weggestuurd was afentoe beetje tegendraads…en kon niet
echt kritiek verdragen…maar je moet het volgens mij wel heel extreem maken
om weg te sturen..zal dus niet zo'n vaart lopen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?