voorbereiding 2de ronde

• Elke

Hallo,

Ik merk dat veel onder jullie binnenkort starten met de opleiding, alvast veel succes daarmee!!

Ikzelf heb op 11 september mijn tweede gesprek. Kan iemand van jullie me misschien vertellen hoe ik me het best hierop kan voorbereiden?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Elke.

• lisa

Hoi Elke,

Ik zou om te beginnen het hele forum eens doornemen, dan ben je al een heel eind! Wat ze nou precies gaan vragen weet je nooit, maar veel vragen kun je hier vinden… Het Engels gaat volgens mij bij iedereen over de laatste vakantie of afgelopen weekend, dat zou je dus weer wel goed voor kunnen bereiden.

En voor wat het rollenspel betreft; blijf rustig en vriendelijk, altijd je tegenspeler met “u” aanspreken, geen beloftes maken die je niet na kunt komen en vooral begrip tonen!

Maarre, last but nog least; BLIJF JEZELF.

Veel succes!!!!

Lisa

• Elke

Hey Lisa,

Alvast heel erg bedankt voor de tips en info!!!

Groetjes,

Elke

• Babet

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum, maar ik heb aanstaande maandag mijn 2e gesprek bij KLC. Superspannend. Mijn eerste gesprek had ik op de open dag en gelukkig mag ik weer op gesprek komen.

Kan iemand vertellen hoe lang het ongeveer gaat duren (als ik door dit gesprek heen ben) eer dat je cursus enzo begint?

Wat ik anderen alleen maar kan aanraden is bereid je goed voor.

Groetjes Babet

• Elke

Hoi Babet,

Mij lijkt dat dat vooral afhankelijk is van hoe snel je op medisch onderzoek kan en hoe snel men je antecendentonderzoek kan afhandelen. Denk (uit wat ik van de andere reactie kan opmaken) dat je op een drietal maanden moet tellen.

Heel veel succes aanstaande maandag (ik moet nog twee weekjes geduld hebben)

Groetjes,

Elke

• cin

Kan snel gaan Babet, er zijn al weer cursussen gepland voor de komende tijd. Succes met je gesprek.

• Babet

Bedankt voor jullie reactie. Zo lang wachten is ook niets. Word je daar niet zenuwachtig van?

Ik ben hier zelf namelijk niet zo sterk in. Ben altijd superzenuwachtig. Maar goed, ik ga er gewoon het beste van maken!

Groetjes en jullie horen het nog wel, Babet

• Elke

Hey Babet,

Heel veel succes morgen! Doe het goed!

(ben ook mega zenuwachtig maar moet nog twee weekjes wachten)

Elke.