grondstewardess KLM sollicitatie

• linda

hoi allemaal,

vorige week ben ik helaas afgewezen voor cabine bij de KLM, nu heb ik deze week gelijk via internet gesolliciteerd bij de KLM als grondstewardess…

weet een van jullie of deze sollicitatie hetzelfde verloopt als bij cabine, via content etc?? is deze solliciatie prodedure ook weer zo streng?

en kan iemand mij iets meer vertellen hoe een dag er bij KLM eruit ziet?

hoop dat jullie mij kunnen helpen

groetjes

• Cheryl

Hoi Linda,

de sollicitatie voor de grond is echt helemaal anders dan voor cabine. Ik ben werkzaam als grondstewardess en kan je wel tips geven, maar ik wil je eigenlijk adviseren om ongeveer 7 pagina's terug te kijken of motivatie grondstewardess, daar heb ik echt heel veel al geschreven. En anders, vraag maar raak!!

Groetjes, Cheryl

• Anne

Hey Cheryl,

Ik gebruik dit topic maar even om je wat te vragen… Ik hoop niet dat je het erg vind linda!

Ik ben via Content aangenomen als grondstewardess voor de KLM. Ik start op 9 oktober met de training van 4 dagen theorie en 2 dagen met iemand meelopen op de werkvloer. Wat ik me nou afvraag is of er verschil zit qua werkzaamheden tussen de mensen die via Content werken en mensen die via KLM zelf zijn aangenomen.

En nog een vraagje: Ik ben aangenomen voor minimaal 16 uur per week. Hoeveel uur maak je gemiddeld per week, want 16 uur is best weinig. Volgens Content is het zo “hoe mee je kunt werken, hoe eerder je wordt ingedeeld”. Klopt dat? En is het ook mogelijk om, bijvoorbeeld na een jaar ofzo, vast in dienst bij KLM te komen?

Nou, ik hoop dat je antwoord kunt geven op mijn vragen. Alvast bedankt!

Groetjes Anne

• Marko

waarom was je afgewezen ? Ik ben ook afgewezen bij KLM (zie ff terug)

gr.

• linda

hoi cheryl,

hoop dat jij mij kunt helpen. Heb de solliciatie voor het al weekend verstuurd via internet. Maar weet niet goed wat ik nu kan verwachten…wordt ik eerst opgebeld via content? of is het gewoon 1 gesprek waarin je al vrij snel hoort of je bent aangenomen???

en krijg je een bepaalde cursus ook nog?

sorry voor alle vragen, bedankt voor t helpen hoor

groetjes