STOMME VRAAG, SORRY

• Marko

Ik lig er uit (had vanmiddag de selectiedag bij de KLM bij COntent)

Natuurlijk ligt het aan mij maar juist omdat het nog een vrouwenberoep is en op enkele uitzonderingen daar gelaten (ja ik vind uiterlijk niet belangerijk) maar altijd mooie vrouwen als Stewardes werken, en weinig mannen waarom eigenlijk ?

Zowel ik als die (enigste) andere mannelijke persoon waren niet door! Is dit toevallig of mogen ze maar een paar man (man als mannelijke persoon) doorlaten ? Zowel hij als ik hadden ruime ervaring in de dienstverlening, veel gereist enz. maar ok!

Ik denk dat niet maar ik hoor dat nu van anderen: Ik vroeg me af of dat waar is! Zelf geloof ik van niet maar alles kan he!

Echt balen, denk je (voor je gevoel) dat je er bent, door bent zeg maar Lig je er uit! Terwijl ik beschik over goede referenties, 2 Toeristische opleidingen gedaan hebt, 4 talen spreek, alleen maar van hard en onregelmatig werken houd en graag onder de mensen bent en hun een fantastische tijd wil bezorgen maar kennelijk is dat niet goed als je dat zo vertelt (zo ging het ook bij mij)

Succes allemaal

gr. Marko

• esther

denk niet dat het te maken heeft met “man” zijn..

ik ben op gesprek gegaan met 2 mannen en die jongens zijn beide doorgegaan…

ze letten op veel meer dingen tijdens het gesprek, nr je houding, uitstraling,… en misschien maken ze dan een verkeerde interpretatie en jammer genoeg dan een negatieve beslissing…

weet het ook niet

succes nog

• missfly

nou inderdaad… ligt niet echt aan je man zijn hoor!! Denk dat er meer factoren hebben meegespeelt!! Tijdens mijn cursus zitten er ook 4 mannen in de groep!!

• esther

hey missfly

heo is de cursus? valt ie wat mee :-)

• Marko

Bedankt,. nu neemt me zelfvertrouwen weer toe: erg bedankt! Maar Arkefly kan je zeker moeilijk daar werken ? In september begint weer sollicitatiedagen enzo bij Transavia.. Natuurlijk doe ik mee,

pr. avond allemaal

gr. Marko

• esther

je reageert wel vrij chagrijning moet ik zeggen , althans het komt zo over…

miss ok zo overgekomen bij content?

van mij zeiden ze ook dat ik té enthousiast was en te overweldigend kon overkomen terwijl ik dit niet zo bedoelde

• Marko

Nee hoor ben zelden chagerijnig, ben alleen teleurgesteld maar misschien lees jij dat als chagerijnig, dat kan! Iedereen mag denken wat hij/ zij vind.. Ja toch..

Bedankt voor de reacties allemaal..

gr. Marko