afgewezen na medische keuring?

• Rianne

Hallo allemaal! Ik ben gister ‘aangenomen’ als stewardess bij Arkefly en ik ben echt heel blij!! Maar nu moet ik dus nog de medische keuring ondergaan..

Is dit iets waar ik me druk om moet maken? Vallen er nog veel mensen af bij deze keuring? Ik las net dat je getest wordt op je ogen en je gehoor en dat er na je lengte en gewicht wordt gekeken..

Ik ben 1,72 en 61 kilo.. maar dat weten ze opzich al..

ik hoop dat ik me niet druk hoef te maken! Ben benieuwd naar jullie reacties!

Kus Rianne

• sanna

Hee Rianne ! leuk dat je bij arkefly gaat vliegen, weet je ook toevallig of er nog meer selectiedagen komen dit jaar? en wat moest je allemaal doen gister?

groetjes….

• danielle

gefeliciteerd!!!!!!! Hoe heb jij bij Arkefly gereageerd? Online? Of gaat dat ook via uitzendbureau? Zelfde eisen als KLM ongeveer? hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden en wie weet kan ik daar ook nog bij solliciteren.

Groet, D

• Lon

Hey Rianne,

Was jij ‘s-morgens of ’s-middags?

Groetjes Lonneke

• Rianne

Hai allemaal!

Ik had via internet gesolliciteerd maar ik kreeg eerst bericht dat ze geen mensen meer nodig hadden maar werd daarna alsnog gebeld omdat ze in de winter toch meer gaan vliegen :)

Dus niet via uitzendbureau..

Of er meer selectiedagen zijn zou ik echt niet weten.. dan zou je even moeten bellen of op de website van tui kijken..

En Lonneke ik zat bij jou in de groep (blond meisje) ben jij aangenomen?? En weet je of er veel zijn aangenomen? Ik was zo overdonderd toen ze me belden dat ik er niet eens naar heb gevraagd!

Kus Rianne

• danielle

dankje ik ga kijken