Broek

• fleur

Hallo allemaal,

Het werk van een stewardess lijkt me supertof!

Enige nadeel is dat je een rok aan moet tijdens het werk.

Weten jullie of er ook een maatschappij is waar je stewardess kunt zijn in broek?

Ik haat rokken en vind ze echt vreselijk zitten!

Groetjes,

Fleur

• Suus

Hoi Fleur….

Nou dat zal niet meevallen denk ik….Bij KLM moet je in ieder geval in een rok werken..bij mijn weten zijn de enigen die een broek aan hebben de dames van de medische dienst op Schiphol..

Ik zat laatst aan boord bij Transavia en daar was wel een stewardess met een broek aan…dusss misschien moet je het daar eens proberen…

succes, Suus

• maaike

transavia en klc

• A

Jeetje als dit je al dwars zit denk ik dat je je beter bij de poliie kan aanmelden, kan je zo'n mooie pantalon tot onder je oksels dragen!

je kiest voor een maatschappij omdat de voorwaarden je aanspreken of omdat het je een leuk team lijkt etc maar toch niet of je een rokje aan moet of niet!

• Dominique

KLC heeft GEEN broeken! Transavia wel!

• esther

idd leuke topic :-)

je werkt toch voor een firma waar je het liefst voor werkt? en toch niet in functie waar ze een broek dragen en waar niet?

mr bij deze: transavia heeft zeker broeken..

Succes met solliciteren..

• KLMstes

Ben het met A eens.. En KLC heeft WEL broeken!!! Dat is een keuze, maar rok kan ook…

• cin

KLC heeft wel broeken, deze mag je echter alleen tijdens het winterschema dragen.

Daarnaast zijn er buitenlandse maatschappijen zoals sas en northwest die wel broeken dragen. En trans uiteraard.

• Evelien

Sorry hoor, maar je laat het toch niet van de kleding afhangen of je een beroep wel of niet gaat doen? Als je om die reden het niet zou willen doen, dan vind je het blijkbaar ook niet leuk genoeg.

Een uniform is een uniform en hoort nou eenmaal bij het werk.

• maaike

Dank je wel Cin

Ging me bijna af vragen of ik die heel erg opvallende blauwe broeken had gedroomd. Maar dat je ze alleen tijdens de winter mocht dragen wist ik niet. Thanxxx