reiskosten

• ikke

Ik zit net een paar pagina's terug te lezen en daar gaat het over reiskostenvergoeding. Ik lees daar dat de KLM geen reiskosten betaald, maar betaald de KLC dat wel? Of heb ik het hele verhaal verkeerd begrepen?

• KLMstes

Je krijgt wel reiskosten, alleen is dit zeer beperkt, en afhankelijk van je zg. opkomsten op Schiphol. Ligt eraan hoeveel % je vliegt, en waar je woont. Kan dus elke maand varieren, maar een retourtje zit er wel in (net)

• mikky

Ik heb nogmaals geinformeerd naar de reiskostenvergoeding tijdens je cursus: Ja je krijgt wel een reiskostenvergoeding (tegemoetkoming) van de inderdaad max 40 km!

dit krijg je pas na een maand, dus achteraf terugbetaald! Je reiskosten zijn gewoon fiscaal aftrekbaar!! Dit vertelden ze mij tijdens de registratiedag en nogmaals telefonisch!!

• KLMstes

Zover ik weet is het al een aantal jaren niet meer mogelijk om je reiskosten af te trekken, daar iedereen een persoonlijke aftrek heeft. Net zomin kun je panties en schoenen niet meer aftrekken van de belasting. Heel misschien als je enorme reiskosten hebt, doordat je ver weg woont, maar zover ik weet niet meer mogelijk.

Mocht dit niet zo zijn, dan lees ik het graag.