Belgische kandidate stewardess

• beaté

Hallo,

Nog even een vraagje aan Esther(afkomstig uit België).

Op dit forum heb je vermeld dat je volgens adecco van die typische belgische woorden gebruikt en deze moet proberen te vermijden.Welke woorden waren dat.Ik heb namenlijk ook gesoliciteerd bij adecco,vorige week .Maar nog geen antwoord tot nu toe,ben ook van België.

Verder is dit een heel informatieve site en wens ik iedereen veel succes toe.

groetjes.

• esther

hallo,

dit was bij de selectie van KLM cityhopper… maar KLM zelf en adecco hadden er geen problemen mee..

Blijkbaar wat KLC me heeft verteld werken er bij KLM meer belgen dan bij KLC.. en KLM is dan iets “flexibeler”

Maar ik heb me meer zorgen gemaakt denk ik dat nodig was (gewoon omdat ik die opmerking al had gekregen bij KLC)

je moet gewoon goed en duidelijk algemeen nederlands praten… maa r vond het heel goed meevallen bij KLM hoor!!

je moet je echt geen zorgen maken, geen heel vlot!

als er vragen zijn , roep je maar even :-)

van waar ben je juist in België

esther

• beaté

Hai Esther,ik ben van tussen mechelen en leuven.

Wat vroegen ze bij adecco aan jou, duurde het lang voordat ze je telefonisch contacteerden? Ik had 2 weken geleden mijn cv opgestuurd naar adecco.Maar net na het versturen was mijn computer uitgevallen.Heb hen eerst gecontacteerd of ze deze hadden ontvangen,niet het geval was.Heb dan vorige week opnieuw ééntje verstuurd,hen opgebeld met de vraag of deze nu wel is aangekomen en ja hoor ze hebben hem toegekregen.Nu hoop ik maar dat ze mij niet te opdringerig vinden omdat ik gewoon wou weten of ze alles toegekregen hebben want ik wil zo graag de lucht in.

Vanwaar ben jij trouwens?

Groetjes

• esther

adecco vraagt veel situaties waarin je al klantgericht hebt moeten handelen, een nee hebt moeten geven , …

ook engels gesprek: over je hobby's, vakantie,…

waarom KLM, stewardess…

Ik ben van Herentals, kortbij Antwerpen

ze hebben mij denk na een 2weken gebeld, weet het niet zo zeker meer

esther

• beaté

Esther,

Je woont denk ik een 3kwartier van mij.Dus niet zo ver hé.

Heb je nu al een adress in nederland?

Groetjes

• esther

hallo

ja zoiets zal het zijn

`mag ik even vragen: was dat een “aanval” op een reactie van mij dat ik had gezegd om de site uit te pluizen, was niet zo bedoeld tegen dat meisje en voel me er wat verveeld mij zeker nu al die reacties zo komen …

ja ik heb een postadres voor al mijn post die KLM stuurt, ze sturen namelijk niets op naar belgië..

en voor tijdens de opleiding heb ik een kamer gevonden die ik 2maanden ga huren

dan ga ik afwachten hoe het loopt, als het echt niet te doen is ga ik miss een goedkope kamer huren in NL dat ik dan af en toe kan gebruiken om te gaan slapen

en als het goed te doen is blijf ik wel in belgië wonen

• beaté

Esther, dit was helemaal GEEN aanval op u en op de anderen.Maar het is wel zo dat we tegenwoordig in een maatschappij leven waar geduld bijna niet meer bestaat.

Maar dit was en is absoluut niet de bedoeling om kritiek te geven tegen mensen die op dit forum zitten.

Groetjes

• esther

ja mr had van mijn kant ook niets te maken met geen geduld hebben :-)

was gewoon ff een tip voor dat meisje en had het helemaal niet slecht bedoeld,

daarom schrok ik ff van reacties van anderen omdat dit zeker niet mijn bedoeling was om te zeggen dat ze beter haar ogen kon opendoen :-)

heb je al gesolliciteerd? want dacht dat KLM stopte met recruteren op 4sept..

• esther

sorry ff vergeten je had idd al brief gestuurd!!

succes alvast!

esther

• Marko

Ja hoe de waard is vertrouwd die zijn/ haar gasten Kan je zien dat zij dat wel zo (kwaad) bedoelen.. Ik las het ook helemaal niet verkeerd op maar tsja…

xx Succes he daar bij de KLM,