WONEN EN WERKEN

• Anouck

Hallo allemaal,

Ik begin 9 oktober met de cursus bij Arke Fly en daaropvolgend zal ik meteen gaan vliegen. Nu woon ik momenteel nog in Breda en ik zou graag willen weten hoe anderen stessjes dit soort afstanden overbruggen. Zijn er adressen in de buurt van schiphol waar je stand-by kan staan of moet ik echt voor een kamer gaan kijken? Als er mensen nog buren, familie, vrienden, collega's etc in Amsterdam hebben die op zoek zijn naar een leuke en gezellige huisgenoot die vaak weg is dan zou ik dit natuurlijk ook graag horen!!

Alvast thanks

groetjes Anouck

• KLMstes

stessjes??

Er zijn diverse adressen van mensen / collega's in mn Hoofddorp, waar je af en toe een nacht kan slapen tegen betaling, dat is vast geen probleem.

• Anouck

Hoi hoi,

Oh dat zou zeker voor het begin een oplossing kunnen zijn!

Ik ben bezig met een kamer zoeken maar dat is nog niet zo eenvoudig in de buurt van Amsterdam. Mag ik vragen waar ik die adressen kan vinden?

Alvast heel erg bedankt.

• KLMstes

In het BMC hangt in de briefingruimte een groot prikbord met allerlei advertenties.

Je zou ook zelf een advertentie in bv. wolkenridder (klm blad) kunnen plaatsen in de hoop op een reactie….

• Anouck

ben nog niet met de cursus en zit nog niet zo in de termen……..BMC? Bemanningscentrum???? goeie gok?

• noly

hoi anouck, ben jij pas aangenomen? weet je of ze nog op zoek zijn naar stewardessen bij arkefly?

• KLMstes

Heel goed Anouck!

• Anouck

Hallo Noly,

De vacature is van internet afgehaald en de selectie dag is net geweest, er zijn 35 mensen aangenomen dus ik ben bang van niet.

Bel anders gewoon even dan weet je het meteen!

succes

• Norah

bel de antikraak instanties kijk op www.hod.nl of adhoc etc etc

betaal je alleen de energiekosten geen huur !!! en geweldig wonen vaak!