Vaccinaties

• Cheryl

Hoeveel van jullie zijn al voor je vaccinaties geweest? En ben je er beroerd van geworden? Van sommigen hoor ik namelijk dat je er nogal eens wat ziekjes van wordt. Ikzelf begin 26 september aan de cursus, maar ik wil een dezer dagen vast voor mijn vaccinaties gaan, dan heb ik het maar gehad.

• mikky

Ik heb ze ongeveer twee weken geleden gehaald!! Viel me behoorlijk tegen, want het waren er 5 in totaal en ik kan al helemaal niet tegen inentingen, dus je begrijp wel dat ik ff knock-out ging, hahahhaha!! Maar het klopt dat je je daarna niet zo lekker voelt! Ik was eigenlijk tot 4 dagen daarna nog steeds misselijk en duizelig en ik hoorde het van anderen ook die zich al hadden laten inenten!!

Ik ben trouwens bij Schiphol- Oost geweest, was ik gelijk aan de beurt en houd er rekening mee dat je 3 dagen na het vaccineren terug moet komen om te laten controleren!

• esther

5 inentingen :-( BRrrrrr heb het ook niet zo voor naalden

je hoort toch alles goed op voorhand hé wanneer je moet gaan want heb wat bang dat ik verloren ga lopen in al die administratieve zaken..

voor de introductiedag , krijg je dan ook zeker een brief? Hoelang is die voor de cursus start?

de vaccinaties moet je die bij KLM gaan halen of zou je ook gewoon in een ziekenhuis bij je in de buurt mogen gaan halen?

want ik kom dan uit belgie en in hier Antwerpen hebben we ook een Tropisch insituut voor allerlei van die zaken

groetjes

• Schoppie

Hoi hoi,

Mag ik vragen welke vaccinaties je hebt gehad??

Ik ben vorig jaar bij Transavia namelijk geprikt en ben benieuwd welke ik al heb en nog krijg.

Groetjes