Gezocht stewardess Martinair

• Eef

Who can help me and he'll be fortunate!

Ik ben op zoek naar een stewardess van Martinair.

Deze was op een vlucht van Schiphol naar Cancun op 5 augustus 2006. Naam heb ik niet kunnen opmerken. Ze werkte in de achterste sectie en kan kan hierbij de volgende gegevens : donkerbruin gekruld kort haar, op laatste droeg ze zwarte montuur bril, ongeveer 1m65 groot, …

The one who can help me, must be an angel!

Laat een berichtje achter op het prikbord of stuur mailtje naar : spyeef@hotmail.com

Thx in a million, trillion, zillion ways!

• mariska

someone has a crushhhh…. (L)

• Eef

Chance dat het een ‘crush’ is. Deze zie ik nog beter te overleven. Nen ‘crash’ integendeel …. :)

By the way … ik denk dat het toch voor een tijdje nen ‘crash’ zal worden … aangezien hier toch niet veel mensen met reden op zullen reageren.

I'm not that hopeless … leek wel een uitdaging en met de rush …. tja se …. life goes one zekers :)

• Eef

Ow ja, wat ik ook nog even wou zeggen. 't Was eerlijk bedoeld … maar begrijp goed dat mensen hier niet op reageren. Zullen denken: “Weeral zo, van die hopeloze gevallen.”

Nou ja, wie niet waagt, niet wint zekers?

I don't get my hopes on it so …

• mariska

Hoop dat je haar vind.. echt waar!

• Eef

By the way … dat wilde ik je nog vragen aangezien jij de enigste bent die hierop reageert (of durft te reageren :) ) …. Ik heb de indruk dat hier niet veel cabinepersoneel van Martinair zelf zit. Kan dit kloppen of heb ik het eerder aan de verkeerde kant? Want uiteindelijk hoeven ze niet via deze site te reageren want heb mijn mailadres er gewoon opgeplaatst … voor de discretie he :)

• mariska

Ik merk idd dat er veel van KLM hier zitten idd..

maar ik werk daar helaas niet.

Ik ben hier terecht gekomen voor tips voor mijn sollicitatie, maar ben helaas niet aangenomen vanwege mijn leeftijd.

Maarre.. ben je al ietsjes verder gekomen met je zoektocht?

Misschien kan je Martinair bellen en het hun vragen met een smoesje hahah

je weet maar nooit!

Best of luck…

Mariska

• Eef

nope, en ik denk dat het noppes zal blijven.

Dat had ik in den beginne al gedacht, maar tja …dat gaan ze echt niet aannemen en by the way ik denk niet dat persoonsgegevens zomaar mogen doorgegeven worden. Uiteindelijk is dat schending van privacy en is een werkgever hierover niet bevoegd.

Dus …. ik weet het niet meer waar ik nog moet gaan zoeken ….

Ik denk dat dit eerder het einde van mijn zoektocht zal worden :(

Wat een zonde ….

Heb jij misschien nog een tip?

• mariska

weer met Martinair vliegen???