Schoenen

• mikky

Ik heb deze vraag al eerder gesteld volgens mij, maar geen reacties op gekregen… Maar waar kun je goede schoenen kopen, heeft iemand tips etc etc?? Ik heb op Schiphol zelf gekeken, maar geen mooie gezien en heb verder wel een foldertje gekregen waar ik ze eventueel kan kopen op Schiphol (heet volgens mij Shoe…??) Waar hebben andere stewardesssen, aankomende stewardessen hun schoenen vandaan??

• lisa

Volgens mij kopen veel stewardessen hun schoenen toch op Schiphol Plaza…

• Mireille

hey! probeer het eens bij Manfield! Ik koop ze daar al jaren, mooie schoenen en…jawel met klm id krijg je daar nog 10% korting ook. (tja, je bent nederlander of niet he, hihi) Succes!

• Evelien

Ik was laatst bij Manfield (vorige week) en toen hadden ze

1) Niks

2) vertelden ze me dat die korting niet meer geld.

Ik ben zelf op jacht gegaan en ben gewoon een hoop schoenenwinkels in gelopen. Voooral de winkels waar ze wat klassiekere schoenen verkopen. Dus geen Sascha, Invito etc. Ik ben toen een heleboel tegen gekomen in verschillende stijlen, modellen, hakhoogten en prijzen.

Dus, duik gewoon schoenenwinkels in! Succes!!!

• Mireille

hmmmm, das ook jammer zeg, nu moet ik opeens ook een andere winkel gaan zoeken! bah!

• mariska

Bijenkorf heeft hele mooie.. voor maar € 70,- euro…

Succes

• cin

Shoewear Schiphol…..hebben enorm veel keus, en heb er zelf ook meerdere paren gekocht. Verschillende hakhoogtes en verschillende breedte maten. En scherpe prijzen! Met ID rond 59 euro.

• KLMstes

Ben benieuwd waar Evelien geslaagd is…

Zelf kocht ik vaak bij Manfield, mijn vriendin bij Dolcis. Koop aub wel mooie donkerblauwe en niet dat ‘goedkope’ vale blauw.

Tip (mag het eigenlijk niet zeggen) je kan gemakkelijker zwarte schoenen vinden. Smeer daarover een paar keer blauwe schoensmeer en voila!

• Evelina

Hoi,

Lees nog even een paar topic's terug over blauw/zwarte schoenen.

Ik had nml de vraag gesteld omdat ik kortgeleden 2 paar (prijzige) zwarte schoenen had gekocht.

ik zou ze wel blauw willen gaan poetesen maar weet niet of ik dat dan nog durf.

groetjes Evelina

• mikky

Hoe hoog mag de hak eigenlijk maximaal zijn?? en van die schoentjes aan boord, die mogen helemaal plat geloof ik!! Zijn dat een soort van die ballerina schoentjes als ik me niet vergis? Zijn er ook nog mensen die aan boord gewoon met een klein hakje werken? (anders ben ik helemaal zo klein, hahahaha)