panties

• KLMstes

Na onderwerp ‘schoenen’ gooi ik ‘panties’ in de strijd. Geen vraag, maar een tip, advies (stille wens)

Er zijn heeeel veel KLMers die de panties bij de V&D kopen, drie in een doosje, 20 denier, mooie kleur genaamd HASEL.Super glans en lycra. Deze zijn vaak in de aanbieding tijdens prijzencircus. Ook de Hema heeft goede panties, koop aub niet zo'n lichte kleur…. (geen gipsvluchten)

In de USA heb je mooie panties van Hanes. Kleur gentlebrown. Bij Marshalls vaak in de aanbieding omdat er ‘slightly imperfect’ opstaat, nog nooit wat van gemerkt overigens….

• Jet

bedankt voor de tip! Ik was eigenlijk zelf van plan om van die tights te nemen die je op je benen plakt, want ik heb te lange benen voor de meeste panties, althans ik pas ze wel maar ze ladderen snel omdat er veel spanning opstaat.

• stess@home

die ‘plakkousen’ werken ook prima, vooral in de zomer, scheelt veel warmte. Na een lange ica merk ik alleen dat die afdruk van die band zeg maar, nog wel ff in mijn benen staat, haha, dit natuurlijk doordat je lekker opzet! Zelf koop ik de gewone panty altijd bij de Hema, prima hoor. Heel goed die opmerking van klmstess over die witte panty's, geen gezicht 2 van die gipsen benen!

• lieke

Jet hoe werken die tights? Ik heb ook hele lange benen en eigenlijk een pest hekel aan panties.

• Anouck

panties,

Ik heb zelf altijd panties van zeeman ook een mooie glans en ze kunnen redelijk wat hebben… 1.59 dus daar hoef je het niet voor te laten. Ze zitten in eenplastic verpakking met karton, dus niet in die kleine doosjes. Er zijn veel verschillende kleuren en Brown en caffe zijn redelijk donker! Zelf vind ik gypsy wel mooi maar dat licht natuurlijk ook aan je eigen huidskleur. Ik ben zelf redelijk licht en een gips vlucht is geen gezicht maar een wit koppie met chocolegs eronder is ook niet ideaal.

Ik ga binnekort beginnen bij Arke en vroeg me af of panties met steun nodig zijn tijdens lange vluchten? Wil niet mijn benen voor de rest van mijn leven verpesten!

succes met de panties

• cin

vindt dat die van V&D heerlijk zitten, en mooie kleur etc, maar ze hebben snel haaltjes etc. Of er is kleurverschil bij het deel wat je als hak hebt gedragen etc. Mijn persoonlijke mening……

• Evelien

Ik draag zowieso alleen maar tights. Door de lengte van mijn benen is het afzak gehalte hoog. Inderdaad draag ik ook alleen maar Hasel (allemaal gellerd op de Hogere Hotelschool, daar was hasel verplicht!) en ik moet zeggen, hasel staat iedereen!!!

Wel supergoede tips idd!

• mikky

Waar koop je die dan???

Woon je ook in de omgeving van Rotterdam (omdat je het over Van d. Assem had uit Rotterdam)

Groetjes

• Anouck

hahahahah

ik heb ook hotelschool gedaan( Den Haag) maar heb nooit merk verplichte panties gehad, heb altijd rondgehobbeld in zeeman panties!!! HIHHi grappig!

• Evelien

Ik zat in Leeuwarden op de HHS en daar hadden we dus wel verplichte panties :-(

@Mikky, ik woon inderdaad in Rotterdam. De thights koop ik altijd bij V&D… Stapels tegelijk, ideaal…