Steward(ess) Arkefly

• stewardess.startpagina.nl

Volgens de website van TUI Nederland wordt er weer geworden voor steward of stewardess bij ArkeFly. Zie “solliciteren bij:”

Weer volop kansen in vliegend NL.

Succes met alle sollicitaties :-)

• leonie

ff een kort vraagje….

kan iemand de link doorsturen van de vacature stewardess bij arkefly? Ik kan hem namelijk niet vinden.

alvast bedankt!

xleonie

• Soy

Zie website Arkefly - ‘over ArkeFly’ - Zie onderaan: werken bij ArkeFly / site van Tui -zie een na onderste vacature rechter balk..

• leonie

thanx! heb t gevonden en al gesolliciteerd:) nu afwachten

• leonie

nog een vraagje…gaat dit om een jaarcontract?of seizoen?en wat is het salaris?

• Soy

Ja dat vroeg ik mij ook af.. kan het nergens vinden

• leonie

ja vervelend is dat he…..ihhihi

• Anouck

he meiden,

ik begin 9 oktober mijn curus en daarna krijg je gelijk een jaar contract dus geen seizoens! Het salaris is 1400 maar dat is zonder toeslagen, niet veel dus maar vliegen moet je ook niet voor het geld doen ben ik bang!

gr

• missfly

€1400,- bruto of netto??

• Martine

Hoi Anouck,

wanneer heb jij gesolliciteerd bij ArkeFly? ik heb het idee dat de periode tussen solliciteren en het begin van de cursus redelijk kort is!? Weet jij misschien ook al iets over de reiskostenvergoeding en opleidingvergoeding?

En dan nog 1 ding; heb jij enig idee hoe streng ze zijn mbt tot je maat? Op de site staat dat je maat 36-40 moet hebben…ik heb 42, maar mijn lengte en gewicht zijn wel in proportie…volgen ze de “ maten” regel goed op denk je?

Alvast bedankt en ook alvast veeeeeeeeel plezier op de cursus!!!!

Groetjes Martine