Laatste tip?

• Elke

Goeiemorgen,

Ik moet maandag voor mijn 2de gesprek naar KLM en ben best wel zenuwachtig. Heeft iemand nog een laatste tip/goeie raad? Ik heb het forum al grond doorgespit maar tips of goeie raad zijn uiteraard altijd nog welkom. Oh ja, vragen ze ook naar je achtergrondkennis over KLM en de geschiedenis ervan?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes,

Elke

• esther

ze vragen geen bedrijsinformatie… toch niet bij mij

wees gewoon jezelf en spontaan, “studeer” niet alles uit je hoofd want dan begin je alles door elkaar te mixen

succes!

• Sonja

Hoi Elke,

Bedenk van te voren voorbeeld situaties. Ik moest bij alles wat ik vertelde een voorbeeld geven. Probeer niet al te zenuwachtig te zijn. Ze zijn echt heel aardig en het gaan misschien je toekomstige collega's worden. Probeer je goed voor te bereiden met wat je allemaal wilt vertellen. En de beroemde “goed en slechte eigenschappen” weet die zowiezo te beantwoorden.

Hopelijk heb je hier iets aan…Heel veel succes!!!

Groetjes,

Sonja

• Elke

Hey Dames,

Alvast heel erg bedankt! Ik ga jullie tips zeker meenemen. Verder kan ik inderdaad alleen mezelf zijn en hopen dat het goed uitdraait….

Groetjes,

Elke

• jack

Hoi elke, zorg dat je je motivatie goed kan onderbouwen.Succes!

• Marko

Succes …

• KLMstes

En???? Hoe is het gegaan???

• Elke

Hey hallo,

Dank je allemaal voor het succes wensen.

Ik heb eigenlijk helemaal geen idee hoe het gegaan is. Ze laten helemaal niets blijken. Het Engelse gesprekje ging wel vlot vond ik, ze vroegen echter niet naar mn laatste vakantie of weekend maar wel waarom ik nou precies bij KLM wilde werken.

Ik weet het eigenlijk niet, ik heb er niet zo'n heel goed gevoel bij, op de weg naar huis heb ik het hele gesprek nog eens nagelopen en ja dan komen al die dingen van “ dat had ik moeten zeggen en dit..”, ik denk dat ik misschien een beetje te weinig nadruk heb gelegd op het dienstverlenende. Maar als je daar zit spelen de zenuwen je toch wel parten, althans bij mij, en dan vergeet je dingen. Nu ja, ik zal mijn 10 daagjes moeten uitzitten denk ik… ;-) en hopelijk valt dan de “grote” envelop in de bus.

Anyway, ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,

Elke.