Hallo!
Weet iemand misschien of stewardessen op schiphol kunnen parkeren, en hoeveel dit evt. kost?
Misschien wel onhandig qua files enz, maar ik ben even aan het uitzoeken wat het voordeligst/handigst is, trein of auto!
Alvast bedankt!
P30 en P40 zijn parkeerplaatsen. P30 is voor de mensen die komen van de richting Den Haag en P40 voor de mensen van richting Amsterdam. De parkeerplaatsen zijn ongeveer 5 minuutjes rijden van SPL centrum af, er is een bushalte op het parkeerterrein en die rijd iedere zoveel minuten. Vanaf de centrale hal is het echt dichtbij, er is een ingang voor het BMC bij vertrekhal 1, tegenover de Transavia balies, en dan ben je er al. Ikzelf ga altijd het liefste met de trein, dan ben je naar mijn mening toch altijd sneller en je hoeft niet in de kou te wachten op de bus.
Op zich kijkt me waar je woont ivm p30 of p40, echter als een parkeerplaats vol is dan zul je een pas krijgen van de andere parkeerplaats……misschien kun je met een collega passen ruilen mocht dit nodig zijn.
Ga zelf ook vaak met de trein, en neem altijd 10 min van perron tot aan bemanningencentrum. Dan melden etc etc. Je kunt binnendoor of buitenom lopen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?