Maria, ik heb net gehoord dat de nieuwe mensen die op cursus gaan waarschijnlijk geen vaste contracten krijgen, inderdaad wat je zei over de automatisering. Dat is echt balen!! Sorry dat ik het zo laat pas laat weten, maar ik hoor het echt net.
hoi Cheryl, ik zag jouw berichtje en vroeg me af wat je precies bedoelde. Ik neem aan (ook a.d.h.v. je andere berichtjes) dat je al werkzaam bent bij de KLM of KLC. Als je het hebt over vaste contracten bedoel je dan het jaar contract wat iedereen die begint bij KLM zou krijgen?Cheryl schreef:
>
> Maria, ik heb net gehoord dat de nieuwe mensen die op cursus
> gaan waarschijnlijk geen vaste contracten krijgen, inderdaad
> wat je zei over de automatisering. Dat is echt balen!! Sorry
> dat ik het zo laat pas laat weten, maar ik hoor het echt net.
Hi Cheryl!!
Bedankt voor je informatie! Ben net terug van een weekje vakantie en lees nu net je bericht! Ik vind het echt heel erg jammer, dat je geen vast contract kunt verwachten (redelijkerwijs). Eveneens vind ik het jammer dat men bij KLM geen open kaart speelt! Je zegt nu toch een (vaste) baan op (in mijn geval dan) en na 1 jaar sta je hoogstwaarschijnlijk met lege handen! KLM kan beter gewoon vanaf het begin eerlijk vertellen wat je wel/niet kunt verwachten!! Dan kun je in ieder geval voor jezelf beslissen of je dit werkelijk wilt of toch niet!
Ikzelf denk nu niet dat ik mijn contract zal tekenen (moet ik dus nog doen) en ik zal KLM eerlijk vertellen waarom niet. Ik heb nu een vaste baan en inderdaad, ik vind het geen wereldbaan en zou vele malen liever bij KLM werken, maar goed een hypotheek en 3 kindjes mag/kan je ook niet even opzijzetten en denken: Ach, het komt wel goed. Ik speel door deze redenen toch liever op zeker!
Mag ik nog wel vragen hoe je dit nu te weten bent gekomen? Is dit door KLM bekend gemaakt? Heb je dit uit betrouwbare bron? En wat zeiden ze precies mbt de automatisering??
Ik hoor het graag nog van je!! Wat is jouw (juridisch) advies??
Groetjes,
Maria
Je kan toch bij de klm gaan werken,. ja die 3 kids ( ben zelf erg gek op kids hoor ) weet je al van te horen dat je 3 kids hebt voordat je ging solliciteren en als een jaarcontract niet zeker is , dan heb je toch bijna een jaar om iets of die laatste maand ofzo iets anders te zoeken, neem aan dat ze dat toch wel op tijd die maand laten weten als het een goed bedrijf is! En neem aan dat je genoeg zelfvertrouwen hebt enzo.. om evt. iets anders te vinden nou weet ik niet hoe oud je bent dat vraag je niet aan een vrouw …. dus maar je zegt zelf waar je nu werkt geen wereldbaan is! Heel veel mensen willen bij jouw plaats wel innemen en je bent het niet zomaar geworden om daar te gaan werken, of dat ze jou kiezen! Je straalt toch iets uit, je bezit toch iets! Denk er goed over na., neem de juiste beslissing en succes ermee!
Liefs en gr, Marko
Heel verwarrend verhaal om eerlijk te zijn, Marko!
Echt, niet om je af te kraken of wat dan ook, maar gebruik punten en komma's, dat leest wat makkelijker voor de mede-lezers van dit prikbord!!
En om even op het verhaal terug te komen van Maria. Ik begrijp haar volkomen! Ze heeft nu een goede baan met een vast contract etc etc… Dan gaat ze toch niet een jaartje voor ‘'the fun’' werken bij KLM en vervolgens wel weer verder zoeken!
Meid, ik wens je ontzettend veel succes toe met welke beslissing je ook neemt!!
Ja, idd Marko, je hebt wel gelijk enerzijds, maar anderzijds vind ik persoonlijk het risico te groot! Ik ben (al) 35, dus niet meer de jongste!! (hihih)
Tuurlijk heb je wel de tijd om dan toch iets anders te zoeken, maar vind in deze tijd maar weer iets, is ook niet echt makkelijk! Enne… zelfvertrouwen heb ik zeker wel, maar ook realiteitszin!
Bedankt voor je berichtje in ieder geval, jij ook veel succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?