Elke op 11 september

• lieke

En Elke hoe is het gegaan op de dag der dagen?

Ben benieuwd hoe je het vond en wat je gevoel over het gesprek is.

Groeten Lieke

• Elke

Hey Lieke,

Lief van je dat je ernaar informeert!

Heb het net nog bij een ander onderwerp geschreven: het totaal geen idee wat ik er van moet denken…heb er niet zo'n heel goed gevoel bij. Het Engelse gedeelte ging naar mijn gevoel wel erg vlot. Het hele gesprek liep best wel vlot maar ik denk dat ik op bepaalde punten niet voldoende de aandacht heb gevestigd. Aan het eind van het gesprek lieten de dames echt helemaal niets blijken. Ik zal dus gewoon de komende tien dagen met enorme spanning naar de brievenbus kijken… ;-)

Ik hoop echt dat ik een positief antwoord krijg maar door vaak op dit forum mee te lezen twijfel ik nu een beetje, zeker als je ziet op welke gronden sommigen onder ons worden afgewezen.

Ik houd je in ieder geval op de hoogte en nogmaals bedankt voor je interesse.

Groetjes,

Elke.

• Evelien

Ik heb wel gezien dat de grootste twijfelaars, de mensen die na afloop echt heel erg twijfelden, vaak WEL aangenomen worden. De mensen die heel zeker zijn van hun zaak na afloop van het gesprek vaak niet…

Heel krom dus!

• Marko

Succes he (klopt. die het meeste twijfelden worden vaak het meest aangenomen)

• Elke

Laten we het hopen…maar ik ben daar wel vrij nuchter in denk ik…ach ja, over tien dagen weet ik meer. Ik laat het zeker weten.

Groetjes,

Elke.