start 2 november KLC

• Dominique

Hallo,

Wie begint er ook op 2 november bij KLC? Hebben julllie al meer informatie over de eerste dag(en) / programma / rooster… Na een half jaar wachten mag ik eindelijk beginnen aan de opleiding! Ben dan dan ook erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staat!

Lijk me leuk alvast kennis te maken met toekomstige collegas!

Groetjes

• danielle

even een vraagje? stond je al die tijd op een wachtlijst??? is die wachtlijst er nu ook? dus id het geen probleem voor sollicitatie als ik pas in januari kan beginnen?

• Dominique

Hoi Danielle,

ik heb een half jaar moeten wachten ivm mijn veiligheidsonderzoek. Ik heb namelijk in het buitenland gewoond dus duurde het even voordat het terug was. Een half jaar is dus geeb maatstaaf. Ik had ook eerder kunnen beginnen als mijn onderzoek eerder binnen was. Je zou dus eerder of later dan januari kunnen starten.

Heb je nu nog een baan dan? Daar houden ze wel rekening mee hoor!

Ben je al door de selectierondes heen?

Groetjes,

Dominique

• danielle

ik kan baan binnen maand opzeggen maar ik heb ook nog twee weken contractt voor december omdat ik ook als zelfstandige werk. Dus eigenlijk zou ik in oktober kunnen beginnen maar moet die twee weken in december nog ergens anders werken dus misschien is het dan gunstiger om af te spreken voor januari.

Ik heb 25e gesprek