emand tel nr. van waar je uniform moet passen?

• esther

hallo

hier er iemand het telefoon nummer van het gebouw waar je moet zijn om je uniform te passen..

Ik heb volgende week een datum gekregen om mijn uniform te passen,

maar weet niet waar ik moet zijn , of hoe en wat …

ze gingen (dacht ik) nog een brief sturen? mr is nog niet toegkomen…

groetjes E.

• Evelien

Hoi Esther,

Ik hoorde vandaag op een ander forum van een meisje dat alle data in de brief staan waar ook de bevestiging van je cursus enzo instaat. Dat is dus ook echt de afpraak. Het uniform passen is in gebouw 101 vertelde zij!

kus

• maaike

Als je met het openbaar vervoer komt kan je op schiphol plaza allen bussen nemen naar schiphol oost. Vraag de bestuurder waar je er uit moet en als je hem lief aankijkt wijst hij ook het gebouw aan!

Succes

• esther

was dit een bericht voor deze posting :-)

nee ik weet totaal niets, welke plaats, gebouw, ofzo

ik heb nog geen bevestiging gekregen van KLM

wel via de tel mr ze gingen me nog een brief sturen.. mr die heb ik nog niet ontvangen

daarom wou ik even bellen nr KLM dat de afspraak zeker nog doorgaat.

• missfly

ok het telefoonnummer is: 0206493583!

vanaf schiphol plaza de bus nemen naar Schiphol oost, dan stap je uit bij stationsplein!! Je ziet daar alleen maar gebouwen van KLM.. het is het gebouw tegenover Health service!!

Meid, je ziet het gelijk…

succes… en als je nog geen brief hebt ontvangen moet je bellen naar gewoon KLM en niet naar het bovenstaande nummer! Dat is er alleen voor als er iets mis is met je uniform of niet op tijd etc etc..

• esther

hello

ja vinden van het gebouw is geen probleem

heb jij het nummer van KLM (gewoon nummer)

bedankt

esther

• missfly

het tel nummer staat op alle envellopen, brieven etc etc die je ooit hebt ontvangen,

het nummer is: 020-6489655

• esther

ja sorry

mr heb die enveloppen, brieven niet meer..

bedankt!