Ik ben natuurlijk telefonisch goed doorgekomen anders kwam ik niet op gesprek bij Adecco mr ok! Het kan gebeuren.. Hun moeten ook streng zijn.. Het had niks geholpen wat ik op dat moment kon gebruiken tijdens me cursus psycholgie en dat je hbo en goed verdiend (=ergens anders en dat je dan een treetje lager moet werken: vind ik ook niet erg ! )
Ik wil graag werken daar.. EN dat is het toverwoord! Als je echt iets graag wilt moet in hun straatje passen en dan lukt het wel! De juiste uitstraling moet je hebben! Ik vind het nog steeds erg frappant! DIe ander ejongen vond ik zo goed spreken maar werd wel als 1e op het matje geroepen en toen ik ook moest komen Wist ik al hoelaat het was! Alle vrouwen door! (Ik wou gewoon weten wie er nog meer zou afvallen= MAar er kwam niem. meer uit het gebouw lopen) Dus ik pakte me paraplu want die dinsdag regende het erg hard en harder! Die dag was dus letterlijk en figuurlijk in het water gevallen
Ze zeiden ook aan de telefoon! Als je z`n gesprek voert wat je door de telefoon doet dan maak je een grote kans!
BIj mij was Het gewoon:
,,Ik vertelde niks over de passagiers, VOlgens hen niet te enthousiast.. EN wat ik vertelde waren volgens hun 2 korte zinnetjes.. Voor de rest klopte alles zeiden ze maar Akrefly en Transavia heb ik me hoop op gevestigd! En als ik daar niet binnenkom heb ik me best gedaan en ligt het gewoon aan mij: heel simpel ben ik er niet geschikt ervoor! Ik ben het ook niet gewend teleurstelling (in me werk dan he! ) OF niet doorgaan naar een 2e ronde of afgewezen te worden Dat is ook erg belangerijk. Op dat moment weet je niet hoe je daar mee moet omgaan en sorry Als ik wat bot of wat dan ook overkwam hier op het Prikbord! Handige tips staan hier op, voor mij misschien net te laat
OVer Het beter Engels spreken in woord en in geschrift vond ik nog de beste tip. Dat ik daar zelf niet aandacht.
Ik weet wel uit betrouwbare bronnen dat KLM Arrogant is enzo Niet dat ik dat vind (maar ik heb 2 vrienden waaronder me neef) die werkt bij KLm! Tenminste ik bedoel dan: ,,Dat hun de beste, grootste zijn zeg maar,
IEdereen heel veel succes met de sollicitaties! Ik hoop dat jullie het wel redden want het lijkt me een fantitsche baan en werkse voor diegenen die er nu werken.
gr.