huidige adresgegevens en van de afgelopen 5 jaar

• leonie

Hallo allemaal

Heb een vraagje betreft de selectieronde voor klm stewardess. Ze vragen je huidige adresgegevens en van de afgelopen 5 jaar. Ik heb in 2005 6 maanden in turkije stage gelopen en heb mij uitgeschreven voor 6 maanden. Is dit een probleem?Ik heb namelijk wel is zoiets gehoord dat je daarvoor geweigerd word. Weet iemand hier meer over?

• leonie

niemand?

• Evelien

Ik weet wel dat als je in het buitenland hebt gezeten je antecedentenonderzoek langer gaat duren.

Het punt is dat ze na willen kunnn trekken hoe je gedrag enzo was…

Ik neem aan dat ze je er niet op afwijzen, maar ik zou het wel eerlijk in je formulier zetten!

• leonie

ok thanx! Ik was in het buitenland vanwege mn stage voor school!Ik ga het zeker eerlijk op mn formulier zetten!

• leonie

Trouwens, toen ik terug kwam en mij weer had ingeschreven bij de gemeente kreeg ik idd vragen enzo….en daarna kon iki me weer inschrijven. Ze keken idd of ik met dezelfde bedoelingen terug kwam denk ik. Bedoel je zoiets?

• Evelien

Weet je wat het is, je komt in een beveiligd deel te werken en je mag dan ook totaal geen criminele banden enzo hebben. Ze willen weten wat jij in Turkije uitgesppokt heb. Okay, je hebt er voor stage gezeten, maar dat kunnen zij niet ruiken!

Het gaat erom dat ze echt alles natrekken… Dus die maanden Turkije horen daar ook bij. Ik zou me er verder niet te veel zorgen over maken!