JAMMER!

• Anouck

hallo mensen,

Ik heb de laatste twee maanden veel gelezen en geschreven op dit forum! Ik heb er veel aan gehad maar ik vind het alleen zo jammer dat er honderd keer hetzelfde wordt gevraagd en geschreven. Ook vind ik het zo jammer dat het alleen maar over de KLM gaat aangezien NL nog drie andere super maatschappijen heeft en ik het leuk zou vinden daar ook meer over te lezen! Ik wens iedereen succes en hoop dat als ik ooit nog een keer een bezoekje aan dit forum breng dat het dan wat opgefrist is en niet zo langdradig als nu soms het geval is!! Tip: spit eerst het forum door voordat je een vraag stelt!

Many happy landings iedereen!

• J

Hoi Anouck,

Ik ben het met je eens dat er veel dezelfde vragen worden gesteld en dat het veel over de KLM gaat. Nu is het natuurlijk zo dat er een grote solliciatieronde aan de gang is bij deze maatschappij en dat de 3 andere daar straks pas weer mee beginnen. Opvallend vind ik het wel dat het lijkt dat veel mensen bij de KLM solliciteren maar dat blijkbaar doen zonder dat ze veel informatie hebben over functie van cabin attendant of over het bedrijf. Natuurlijk zou iedereen wel tot in de detail willen weten hoe het toegaat bij de KLM alleen kan dat bijna niet. Hoe, wanneer en wat je precies gaat vliegen weet je pas als je er werkt. En zelfs dan ervaart iedereen het weer anders. Ik heb veel mensen gespoken die bij KLM of MartinAir werken en iedereen heeft zijn eigen verhaal. De een heeft moeite met grote tijdsverschillen en vliegt het liefst Europa de ander wil graag meer tijd thuis dus vraagt ica's aan. De een vindt de werkdruk van fulltimen enorm en de ander geniet met volle teugen van de afwisseling en hectiek.

Voor iedereen die meer info wil: check de sites van de vakbonden eens. vnconline.nl en www.cabinpressure.nl (FNV). Hier staan o.a. ingezonden brieven, informatie over het nieuwe Personal Bidding System en interviews met mensen van verschillende KLM, MartinAir en Schiphol afdelingen. Heel informatief en leuk om te lezen.

Iedereen veel succes!

• esther

haha idd!! mr ik heb een paar posts terug een reactie gekregen omdat ik vriendelijk zei dat je beter eerst forum onderzoekt

ik help iedereen heel graag verder want zoals jullie miss lezen antwoord ik waar ik kan

annouck veel succes bij arke fly

en miss kan jij ons wat meer verhalen vertellen over de soll.procedure ed?

doe het daar goed!!

• Anouck

He j,

Arke is pas net klaar met werven en zijn volgens mij nu weer begonnen! Dus dat is een ongeldige reden!hahahahahaha Het valt me wel op dat veel mensen die bij KLM solliciteren en hier vragen stellen geen idee hebben wat vliegen kan inhouden!

Succes iedereen

• Evelien

Idd, wellicht kun jij ons meer vertellen over Arkefly… Want ja, die verhalen worden hier ook gewoon nauwelijks gepost en van KLM wel.. Daar ligt het misschien ook wel aan!

• flybabe

Sorry hoor Anouck,

maar ik kan me jouw berichtjes ook nog wel herinneren in het begin… je was vol lof over KLM en wilde alles weten en nu je bij Arke gaat vliegen, wordt er teveel over KLM gepraat!

Beetje jammer dat je nu zo negatief doet tegenover nieuwkomers op de site…ik begrijp jouw standpunt met teveel dezelfde vragen, maar ik kom al heel wat langer dan jou op deze site en daar is die voor bedoeld, toch??

Anyway, succes bij Arke en misschien tot ziens in de toekomst!

• esther

daarin heb je een punt flybabe!

• Marko

SUcces en misschien heb je wel gelijk mr soms komt er altijd wel nieuwe dingen of nieuws uit! ..

gr.

• Anouck

Hallo Flybabe,

Ik ben het niet met je eens aangezien dit forum toen relatief nieuw was en er nog niet veel opstond! Ik heb ook eerst alles doorgelezen en vragen die ik toen nog had pas gepost. En ik ben nog steed vol lof over KLM alleen vond ik de selectie procedure tegenvallen en vind ik dat Arke het heel goed en persoonlijk aanpakt. Ik mag het toch ook jammer vinden dat mensen alleen maar over KLM praten op dit forum en ik ben altijd benieuwd geweest naar alle maatschappijen, en als je eerst alles naleest voordat je me aanvalt dan zie je dat ik als enige ook berichten heb gepost met de vraag of mensen meer weten over transavia, martin air en Arke! Geloof dat ik met deze houding ook geen zin heb om over Arke te vertellen iedereen mag toch zijn menig uiten, maar het is zo flauw om dit soort berichten te posten! Hierdoor is lonneke die veel goede info had ook gestopt met dit Forum nogmaals, HEEL JAMMER!

gr.

• Evelien

Anouck,

Laat je niet door 1 iemand uit het veld slaan. Ik vind wat jij nu zegt een tikkie flauw. Je roept dat je het zo jammer vindt dat het alleen maar over KLM kan gaan. Jij hebt nu de kans om daar verandering in te brengen door over Arke te vertellen en dan wil je dat niet doen omdat de reactie van iemand anders jou niet aanstaat.

Dat vind ik nou jammer!

Er zijn echt wel meer mensen die dingen over Arke willen weten, een paar topics hierboven staat er al weer wat/een vraag. Nu onthoud jij die mensen antwoorden op hun vragen die jij toen der tijd ook zo graag had gewild. Eens moet moet iemand de eerste zijn die de boel doorbreekt!