YES!!

• Babette

THANK GOD! ik ben aangenomen.. na vele bezoekjes aan deze pagina is het me!

gelukt..

Ik had eergister een gesprek en heb nu al bericht dat ik ben aangenomen, gaat dat bij iedereen zo snel?? ik had verwacht pas eind volgende week het te horen te krijgen…..

anyway, KLC is het geworden.. sta vooralsnog op de wachtlijst maar aangenomen ben ik.. Maar toch vraag ik me af.. Hoe groot is de kans dat na aanneming er iets mis gaat? een veiligheids onderzoek heb ik al wel gehad dus dat zit wel goed maar misschien bij de medische keuring?? Ik weet naast oor, oog en bloeddruk niet wat er verder getest wordt.. kon het niet vionden op de site iig.. kan iemand mij vertellen wat het verder inhoudt en hoe groot de kans is dat het nu nog mis loopt? ik ga er vanuit voor mn cursus te slagen! Al moet ik er 4 weken voor leren ipv slapen;)

MANY thanks.. Very happy Babette

• Dominique

Hoi Babette,

Gefeliciteerd! Ik ben in April aangenomen bij KLC. Ik heb het ook vrij snel te horen gekregen en kon ook niet lang daarna naar Schiphol voor medisch onderzoek. Het houdt niet meer in dan jezelf al aangaf. Ik mog eerst aan de gehoor test beginnen, toen werden mijn ogen gecheckt en als laatste werd mijn bloeddruk opgenomen, werd ik gewogen en gemeten. Je hoort gelijk of het goed zit. Als je al eerder een veiligheidsonderzoek heb gehad, zou je misschien best snel aan de slag kunnen. Ik weet niet hoe lang de wachtlijst is maar ik sta/stond op nummer 1. Omdat ik in het buitenland heb gewoond duurt zo'n onderzoek wat langer. En na dik vier maanden wachten moet ik deze week nog uitslag erover krijgen. Ik ga er vanuit dat alles OK is en dan zou ik 2 november aan de opleiding mogen beginnen. Ook daarover moet ik nog bevestiging krijgen van KLC. Heb al wel mijn uniform kunnen passen en wacht op het bericht dat ik het kan ophalen. Heb inmiddels schoenen gekocht en loopt ze thuis een beetje in.

Misschien komen we nog in dezelfde “klas” terecht?! Hoe je dat dan ook noemt! Zo niet, wens ik je veel succes met alles en misschien komen we elkaar wel snel tegen!

Groetjes,

Dominique

• Evelien

Babette,

Gefeliciteerd!!!

• esther

proficiat!

• Elke

Wat leuk voor je!!! Gefeliciteerd!!!

• Marko

Gefeliciteerd! Maak er iets moois van, om nooit te vergeten!

gr. Marko

• Sven

Succes. heb 5 jr bij KLC gevlogen..

Heel hard werken maar zoveeeel lol!!

Nu bij KLM . doorstroom he..

Sven

• esther

moeten jullie verplicht doorstromen naar KLM?

• Sven

Nee hoor je mag blijven bij KLC.

dan krijg je een contract voor onbepaalde tijd daar.. maar goed na 5 jaar is t wel mooi geweest .. andere bestemmingen lonken aan de horizon..andere machines.. ik vlieg nu 737/747/MD11 en vanaf volgende maand gaat bij mij dde MD11 er uit en ga ik de 777 op

• kim

Jongens, iedereen bedankt voor de reacties!

Ik heb dinsdag al mn keuring en volgende week uniform passen.. datum van cursus is nog onbekend maar ach, ik kom dr nu toch wel!

Groetjes en miss tot gauw!:D