YES!!

• Babet

Hey gefeliciteerd.

Wel grappig. Ik ben ook door dus zijn er twee Babette's dadelijk. :-) en wacht nu nog op het marechaussee onderzoek. Alleen is die na 2 weken terug gekomen omdat er iets fout was gegaan, het wachten wordt nu dus langer. Heeft nog iemand dit gehad?

Groetjes Babette

• Linda

Leuk allemaal meiden! Heel veel plezier en succes straks met de opleiding!

Het is echt superleuk hoor. Ik vlieg nu bijna 5 jaar bij KLC.

Groetjes en misschien tot ziens aan boord!

Linda

• Elke

Hoi Linda,

Even een vraagje, heb jullie ook Belgische collega's bij KLC? En hoe zit het verder met de stops? Hebben jullie regelmatig nachtstops of is het meestal heen en weer?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Elke.

• cin

Hee linda….dan zou ik me moeten kennen….hoeveel % werk je?

• Gwen

Hoi, ik lees her en der dat je zolang moet wachten voor de opleiding van Klc..

Maar een vriendin van mij is in juli (eind) aangenomen en begint over een week al!

Ik wacht nu nog op de uitslag.. echt spannend! :) Hoop echt dat het gelukt is!

Cindy, jij vliegt nu bij Klc he? Hoe ziet zo'n werkweek er ongeveer uit??

• cin

Hi gwen,

Verschilt heel erg per week (als je al van een werkweek kunt praten)….want een week kan 5 dagen zijn, maar soms ook 4 of 3 dagen, en weekend verschuift steeds. Soms krijg je een extra dag ivm het van huis zijn (je bouwt daarvoor vrije tijd op). Dus kan er niet een eenvoudig antwoord op geven helaas. Soms ben je 5 dagen weg. Het andere moment ben je iedere avond thuis….

Groetjes!