Arke Fly!

• D

Hi!

Wat ontzettend relaxt dat arke mensen aanneemt vanaf 20 jaar!Nu had ik eigenlijk een vraagje, ik heb gesolliciteerd maar ik weet niet echt veel van arke…ALS ik nou word uitgenodigd voor een gesprek is er dan iets specifieks wat ik moet weten wat bijv. speciaal is aan arke fly??En ik hoorde dat de selectie ronde een beetje vreemd was, dat je voor een onwijze groep mensen in het engels moest gaan uitleggen waarom je bij arke wilt werken..

Als men dat nou vraagt waarom je bij de betreffende maatschappij wilt werken, wat geven jullie dan als antwoord?

Alvast bedankt!

Groetjes D

• esther

ja is bij KLM oko de varag waarom bij KLM werken..

was ook een moeilijke vond ik

bezoek de site eens van arke en schrijf alle punten op die je leuk vind aan hun bedrijf: bestemmingen, voorwaarden, …

en giet die in een mooi geheel

meer kan ik niet zeggen , vond het oko een lastige vraag

omdat ik wel “weet” waarom mr moeilijk kan formuleren

• esther

sorry vr foutjes wat te snel gepost

• D

Geeft niks!Bedankt voor het berichtje,Ik ga het proberen!

• esther

doe het goed!! hopelijk krijg je nog reactie van mensen die de procedure bij arke al hebben gedaan

• StewardEmirates

Inderdaad, struim de sites eens af. Kijk ook even op www.turbulentie.nl en lees de ervaringen even door. Waar mensen postief over reageren kan jij op in haken bijvoorbeeld; service, bestemmingen etc…

De vraag krijgt bijna iedereen, probeer iets te bedenken wat je echt onderscheidt van de andere sollicitanten, kom met iets origineels, ik bedoel, alleen bestemmingen doet het niet echt, je hebt immers ook martinair die veel dezelfde bestemmingen aan doet, waarom dan arkefly?

Als je engels normaal beheerst, hoef je niet veel zorgen te maken, over het algemeen, als je je normaal uit de voeten kan maken, zijn ze al tevreden (althans, zo ging het in het verleden bij Dutchbird, HollandExel etc) Tip; schrijf je sollicitatiebrief eens over in het engels, als je dat zo uit je mouw schudt dan zit je wel goed…

Vooral geen zorgen maken en er gewoon een leuke dag van maken, als je zelfverzekerd overkomt dan heb je sowieso al punten in je zak! Let wel op dat je niet te hoog van de toren blaast, je wilt niet weten wat sommige mensen allemaal zeggen… voorbeeld; Ooit iemand mee gemaakt die gelijk alles ging opnoemen wat er bij het bedrijf allemaal veranderd kon worden—–> fout dus haha

• D

Hee bedankt!

ik ben hard aan het denken, weet nog niet precies wat ik ga zeggen…maarja dat komt nog wel!heb ook nog niks gehoord dus..

in ieder geval bedankt!

Groetjes

• Elke

Hoi,

Even een vraagje, wat voor een contract krijg je van Arke aangeboden? Is het een seizoenscontract of krijg je een jaarcontract?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Elke.