hoihoi,
Ik zou idd wel netjes gaan, een net pak zou ik zeker doen! haren netjes, make-upje op..
Ik had nl. wel de tip gekregen van de dames om bij het gesprek bij KLM in ieder geval lippenstift op te doen.
Wat ik moeilijk vond was dat ik als achtste of zo aan de beurt was met mijn presentatie en dan heb je dus al een aantal keer jouw verhaaltje voorbij horen komen. Maak je daar niet druk om, vertel gewoon je verhaal, kijk de mensen die er zitten aan, ook de selecteurs, praat duidelijk verstaanbaar en enthousiast.
Verder, zorg dat je veel voorbeelden kunt geven over situaties uit je werk :
- heb je wel eens een aanvaring met een klant/gast gehad? Wat deed je toen , hoe reageerde de gast.
- meningsverschil met collega's en hoe ga je hiermee om, enz enz..
-slechte eigenschap, en geef een voorbeeld hoe je hiermee om gaat
Ook vroeg ze aan me wat mijn drijfveer was. Dat vond ik zelf de moeilijkste vraag..waar word je gelukkig van, wat motiveert je in het algemeen..
Maar, ik ben gewoon mezelf gebleven, heb goed nagedacht voordat ik antwoord gaf en dat was voldoende..
Ook het engels vond ik reuze meevallen, al is het wel moeilijk om zomaar iets te gaan vertellen, dus zorg dat je een paar dingen voorbereid waarover je kunt vertellen..
Al met al viel het me reuze mee, lees de topics hier nog eens door, want daar heb ik in ieder geval veel aan gehad,
Succes !!! en laat ff weten wat het is geworden ?
groetjes, jessica