1 cm te klein..

• esther

mmm mij hebben ze zo niet gemeten.. moest gewoon recht vooruit kijken

succes in ieder geval

• nicole

hee maar flybabe, hoe lang dacht jij dan dat je was? Zal dat zoveel schelen??

• maaike

Ik moest ook gewoon recht op kijken

• ramon

hi han,

ik weet niet of je solliciteert bij klc of klm, maar bij klc is het eerste onderdeel van de selectie het meten. ik was er eens bij dat een kandidaat, tot haar spijt werd weggestuurd. ook 1 cm te klein. bij arkefly doen ze daar minder moeilijk over.

succes!

• Evelina

ze zullen een bepaalde lengte ook aanhouden dat je je niet iedere keer hoeft te overstrekken neem ik aan ??

(laadruimtes boven de stoelen bijv ?)

gr evelina

• flybabe

nou voor alle duidelijkheid, ik lieg niet dat ik zo gemeten ben: Kin op de borst!! dacht dat ik wel rond de 1.63 uitkwam, maar was 1.60….

Mijn mede cursisten zijn trouwens ook zo gemeten hoor!

• hanna

als je geen zwemdiploma hebt, doen ze daar ook moeilijk over? ik heb dan geen zwemdipoma maar kan wel zwemmen.

• Evelina

zwemdiploma's geven nooit garantie om te verdrinken of goed te kunnen zwemmen dat vergeten mensen wel eens (dus wat is de waarde hiervan)

maar als je kunt vertellen dat je wel zwemles hebt gehad en kunt zwemmen

vraag ik mij af of ze hier een probleem van maken.

het is mij eigenlijk niet bekend wat de waarde van een zwemdiploma in nederland is

maar tegenwoordig heeft iedereen die niet op particuliere zwemles heeft gezeten toch wel schoolzwemmen gehad 1 of 2 jaar ?

ik heb a en b maar ben ook geen echte zwem-ster dus…

groetjes

Evelina

• flybabe

pfff vragen ze niet eens naar volgens mij.. alleen je gaat wel zwemmen tijdens je cursus!!

• Evelina

grappig, toevallig vroegen ze het mij bij content wel

gr evelina