hallo,ik ga morgen naar aanleiding van het sturen van mijn cv en motivatie naar unique uitzendbureau heeft er nog iemand tips voor mij weet ook niet wat ik moet verwachten en moet ik ook mijn diploma meenemen zij hebben er nog niet naar gevraagd
Hoi Denise,
Het eertse gesprek bij Unique valt erg mee. Een paar vragen om iets meer over je te weten. Je hoeft niets voor te bereiden in principe, weet wat je in motivatie brief hebt geschreven. Je hoeft geen diploma's mee te nemen. Het gesprek duurt niet lang en ze zullen je tips mee geven voor je gesprek bij Transavia zelf (als ze vinden dat je aan het profiel vooldoet natuurlijk!).
Veel succes! Laat even weten of je door mag!
Groetjes,
Dominique
Nee, ben ook bij Transavia zelf geweest en was ook aangenomen. Maar had ook solliciteerd bij KLM Cityhopper waar ik ook ben aangenomen en moest dus kiezen. Heb uiteindelijk gekozen voor KLM Cityhopper.
Laat weten of je door de eerste ronde heen bent en dan kan ik je nog verder vertellen hoe het ging!
groetjes
alvast bedankt zal het je laten weten best een moeilijke beslissing want zij hebben een seizoenen contract en ik vind dat het enige nadeel maar ik heb bij de klm helemaal geen kans omdat ik alleen mavo heb ben wel 27 en heb veel werk ervaring maar bij de klm doen ze daar echt moeilijk over bij transavia zijn ze daar milder in maar ja je hoort dominique
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?