opleiding....type vliegtuigen?

• Dennis

Iemand enig idee voor welke vliegtuigen je wordt opgeleid als je rond deze tijd bent aangenomen bij de KLM als steward(ess)?

• Angel

Hoi Dennis,

Je wordt standaard opgeleid voor de 737 en 747. Dan komt daar nog een Airbus 330 of MD11 opleiding bij. Die aanvullende verschilt per persoon en zal ook afhangen van waar ze net mensen nodig hebben.

• Dennis

Ik had ook al van de a330 gehoord. Ben benieuwd denk wel dat de MD-11 leuker is qua bestemmingen…bonaire bijvoorbeeld noem maar wat ;-)

• Angel

Dat is inderdaad zo, de MD-11 heeft de leukere bestemmingen, maar is ook erg vaak kapot. Ik denk dat het er ook vanaf hangt wat jij persoonlijk leukere bestemming vind. Ik vind de A330 bestemmingen ook leuk.

• kimberly

Wat zijn de bestemmingen van de A330??

• Robson

Hoe zit het dan met de Boeing 777 ?

Worden daar ook nog veel mensen voor klaargestoomd?

KLM heeft er genoeg vliegen.

• maaike

Zo ver ik weet is er op dit moment een wachtlijst voor de 777. De airbus vliegt voornamelijk noord amerika en canada.

• Sven

Hahahah de 777 ja meest juniore mensen die er nu op vliegen zijn uit 2002.. ik heb een jaar gewacht.. ik ben van 2000 en ga 19 okt de 777 op..

• KLMstes

Airbus doet ook Afrika en Midden Oosten hoor! Nog even en de B767 is verdwenen.

En tja…. de b777 is het parade plaatje he, dus even geduld a.u.b….