heeft er nog iemand tips of nadelen over transavia want daar hoor ik weinig over
Omdat het natuurlijk goed koop is, weinig beenruimte en de stoelen kunnen niet ver naar achteren. Verder zijn we een keer de hond kwijtgeraakt met het vliegen met transavia. Maar dit lag waarschijnlijk aan schiphol of het vliegveld op onze eindbestemming. Mocht u kinderen hebben die alleen moeten/willen vliegen, dan worden ze niet meer begeleid als je ouder dan 13 zijn.
Meiden en jongens werken er erg hard. In vergelijking met bijv KLM heb je weinig stops, en men werkt met een seizoenscontract.
Wat ik hoor (van mensen die daar hebben gewerkt) is dat het een gezellige club is en dat ze er met plezier hebben gewerkt. Ook dat het hard werken is.
Ps als er bagage of een hond kwijtraakt….hoeft niet aan maatschappij te liggen….op schiphol wordt veel kwijtgeraakt ;-)
Ik werk momenteel bij transavia. het is inderdaad een super gezellige club!
Weinig stopjes, alleen in Groningen, Maastricht, Frankrijk en Belgie.
En als je er 1 per maand hebt is het veel! Maar voor de mensen die
niet te vaak van huis willen zijn is het dus juist ideaal! Ik ga er weg vanwege
dat seizoenscontract, pas na een aantal jaar kan je doorvliegen in de winter, en als je purser bent dan krijg je pas een vast contract. Duurt ff…
Personelijk vind ik Transavia beter of Arkefly (aruba) dan KLM maar dat is voor iedereen pers. Ja gewoon de bediening (ook al moet je er voor betalen voor eten en drinken) , service en hun benadering vind ik gewoon 10 x beter! Ik zeg niet dat ik er nou verstand van heb maar ik weet wel dat ik heel veel gevlogen hebt omdat ik zelf in heel veel landen ben geweest en in diverse landen gewoond hebt! Dus natuurlijk met verschillende vliegtuigmaatschappijgen gevolgen hebt! Ik vind de site van Transavia (maar nogmaals is een subjectieve mening) duidelijk en leest prettiger!
gr. Marko
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?