Probleem medische keuring....

• G.

Hai allemaal..

Ik zit met een probleem / vraag. Ik ben aangenmomen bij de KLC, nu heb ik volgende week mijn medische keuring maar ik ben als de dood. En wel omdat ik als kind vaak last had van oorontstekingen waardoor mijn gehoor aan de rechter kant iets minder is. Ik heb er totaal geen last van loop er al jaren mee maar ik heb al een gehoor test laten doen en de uitslag was niet heel erg, gewoon iets minder goed gehoor van de hoge frequenties. Mijn trommelvlies is iets minder mooi ook rechts, verder is alles in orde. Nu vraag ik me dus heel sterk af of ik hierop afgewezen kan worden…. Hoe erg ze daar op letten en wat de consequenties zijn van dit alles… Ik heb er nooit over nagedacht eigenlijk maar nu begint het te kriebelen… ik ben echt als de dood …

Iemand met ervaring over hoe en wat….? Ik ga zowiezo, ik hoop maar dat ik alles kan horen rechts….

Gr, G.

• cin

Hi G.

Als je normaal kunt horen…..dan zou ik me geen zorgen maken.

Heb zelf ook vaak als kind last gehad van oorontsteking….zoals zo velen…..en vlieg nog steeds vrolijk rond.

Zo lang jij geen gaatje hebt in je trommelvlies en commando's kunt horen, dan moet het goedkomen.

Misschien zie ik je eens aan boord :-)

Groetjes

• G.

Heey dankje.. Ja ik hoor prima.. totaal geen problemen maar ik hoorde dat je zo'n piepjestest krijgt… dat kan dan nog wel eens moeilijk worden dat ik niet alle piepjes hoor of piepjes hoor die er niet zijn;) Ik weet niet hoe zwaar ze daar aan tillen.. commando's hoor ik verder prima:D!

• cin

Geen idee hoe hoog die piepjes zijn….denk dat je een bepaalde drempel minimaal moet halen, maar hoe dan ook. Succes! Als je iets niet hoort….tja, dan kun je er toch niets aan doen, maar zo te lezen moet dat bij jou meevallen.

Moet je naar SPL Oost?

• G.

J klopt.. ik geloof gebouw 133 maar kan ook 104 zijn.. iig zit het naast 102, waar alle soll. zijn gehouden. Ik heb voor de zekerheid bij de dokter vanmorgen zo'n test gedaan.. dat was niet geweldig maar ook niet heel slecht.. De uitslag krijg je meteen toch? van de med. keuring?

• cin

Zal vast 133 zijn…daar zitten meestal de medici en arbo artsen etc. Zit tegenover convair gebouw, en schuin aan andere kant van de weg t.o kledingverstrekking. Uitslag gaat snel.

• t

Hey cin,

Ik wat bedoel je precies met een gaatje in je trommelvlies?

Ik ben namelijk een keer aan een oor geopereerd, ik hoor nu weer goed maar heb een bang vermoeden dat dat een probleem gaat worden.

Groetjes t.

• esther

ik vond de oortest wel wat “vervelend” omdat ze bij heel stille piepjes beginnen

en na een tijdje hoor je constant overal piepjes :-)

op het moment van de medische keuring was ik een beetje ziekjes (keel en oorontsteking net gehad) en ben toch goed door de oortest geraakt!!

dus moet wel lukken!!

• Babs

Hoe is het bij jullie afgelopen?? Ik heb die test vanmorgen gehad.. Ik hoorde ook geen piepjes en dat hok vond ik ook ontzettend irritant.. uiteindelijk was ik wel door maar mijn gehoor was niet echt goed..gewoon omdat ik echt niet meer wist of ik nou wel een piep hoorde of dat het een piep was die ik dacht dat ik hoorde:) echt zoooo irritant..dat daar alles vanaf hangt zeg.. pfff

• esther

had hetzelfde gevoel en het hokje was idd een raar hokje :-)

hoorde wel ontzettend hard mijn hartslag van de zenuwen :-)