WIE moet ook morgen (19 september op 2e gesprek) ?

• Robson

Heb morgen mijn 2e gesprek (Had 1e bij Adecco) bij KLM. Spanend !!!!

Nog meer mensen in hetzelfde schuitje ??

Ben maar even deze site aan het doorspitten voor mn voorbereiding.

Verder kan ik wel aardig mijn zenuwen in de peiling houden, maar het blijft wel een spannend gevoel!

Groetjes

• Ingrid

Hee Robson,

Spannend!! Ben benieuwd hoe het gaat…. ik moet over een week of 4!

Wil je laten weten hoe het ging? Wat ze vroegen in het engels enzo?

Hee onwijs veel succes morgen!! Lekker jezelf blijven!

groetjes Ingrid

• Angel

Ik moet overmorgen (de 21ste) op mijn 2e gesprek. Ik had ook mijn eerste gesprek bij Adecco en nu mijn 2e. Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik ben benieuwd hoe jij het gehad hebt!

• Ingrid

Succes Angel!!

Ben heel benieuwd naar het 2e gesprek! Hou je ons op de hoogte?

Good luck!!

• Ingrid

HOE GING HET??????

• Robson

Nou, het grote nieuws is zojuist op mijn deurmat gevallen.

De envelop voelde wel wat dik aan, alsof er meerdere velletjes papier in waren.

Tot mijn grote verassing ben ik onder voorbehoud aangenomen !

Ik ben erg blij verrast, maar eerst nog maar ff de medische keuring enzv afwachten.

Wat dat betreft ben ik wel heel erg blij, maar is nog niks 100% zeker! Wel ben ik een stap dichterbij een ontzettend leuke baan waarin ik ernaar uitkijk om ontzettend veel mensen te leren kennen.

De overige onderzoeken (veiligheid etc) zullen wel voorspoedig lopen, aangezien ik al op Schiphol werkzaam ben.

Betreft mijn sollicitatie:

Ik heb een gesprek gehad met 2 dames van de KLM. Beide met ruime werkervaring als stewardess. Heb een goed gesprek gehad naar mijn mening, maar waardoor ik zelf een twijfel kreeg was het uitdrukken van mijn motivatie. Ik heb mijn motivatie aangegeven waarom het werk mij ontzettend aanspreekt, maar niet apart aangegeven waarom juist bij de KLM. Deze vraag werd mij ook niet apart gesteld.

Betreft mijn assesment (rollenspel) kreeg ik de case van het bungalowpark.

Deze situatie heb ik op een zo vriendelijk en servicegerichte manier geprobeerd op te lossen. Mijn doel was de aard van de boosheid van de klant achterhalen en deze met een tevreden gevoel aan het einde van ons gesprek achter te laten.

In de rollenspelen zijn altijd verborgen problemen, die pas aan het licht komen door goed te luisteren naar wat de klant zegt of door zijn lichaamstaal goed te observeren. Op deze site heb ik heel goede tips hierover al eerder gelezen, inclusief de case van het bungalowpark.

Suc6 aan de overige sollicitanten !!!!

• cin

Gefeliciteerd aankomend steward Robson!

Klinkt best goed niet?

• carola

Hee Robson!

Onwijs gefeliciteerd! Goed gedaan!

Vond je het gesprek verder prettig? en wat vroegen ze je in het Engels te vertellen?

Lekker wel hè die druk van je schouders!