Logeeradres

• Marieke

Hallo,

ik wil graag stewardess worden, alleen 1 probleem: ik woon niet bepaald in de buurt van schiphol. Dus om binnen een uur op schiphol te zijn is voor mij niet mogelijk. Nu heb ik begrepen dat je dan het beste een logeerplaats in de buurt van schiphol kunt regelen. Wie heeft hier ervaringen mee? En hoe kom ik aan zo'n logeeradres? Ik ken namelijk niemand in die omgeving. Ook een idee over de hoogte van de kosten? Vroeger had je vaak naast een ziekenhuis van die “zusterflats”. Bestaat er ook zo iets voor stewardessen die van ver komen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Marieke

• esther

ik heb er ook wat moeite mee gehad.. heb niets echt gevonden dat je een kamer kan huren per nacht (wel natuurlijk jeugsherbergen)

heb nu een kamer gehuurd per maand (voor 2maanden)

heb ook serieus moeten zoeken

nu kan ik miss nog aan een nummer komen van een klmstess en die vrouw zou kamers verhuren aan stewardess..

moest ik iets horen , laat ik iets weten

• jeroen

hey ,

optie is ook om met een paar personen iets te huren…moet je wel met elkaar overeenkomen natuurlijk ;-)

Greetz

• Marieke

Hi, dank je voor je reactie!

Had ik nog een vraagje: hoe vaak komt het gemiddeld voor dat je standby staat? Ik hoorde namelijk van iemand dat dit slechts een keer of vijf per jaar is! Als dit echt zo is vind ik het niet rendabel om een kamer te huren. Dan kun je inderdaad beter in een jeugdherberg of goedkoop hotelletje slapen.

• Ingrid

Misschien kom je wel iemand tegen, uit je team, die in de buurt woont en waarbij je mag pitten. Een collega waar het super mee klikt! Ik zou een collega daar wel mee helpen (mits het klikt uiteraard, haha)

Succes

• Marieke

Hoi Ingrid,

Begrjip ik het goed dat jij KLM stewardess bent? Komt het vaak voor dat je standby staat?

Groetjes Marieke

• Ingrid

Nee nog niet (haha ik hoop binnenkort door de 2e ronde te komen…)

Maar wat ik heb gehoord valt het mee! Dus stel dat iemand 5x (?) per jaar ofzo standby moet staan zou ik er echt geen problemen mee hebben om een logeeradres aan te bieden! Gezellig toch!?

• Marieke

Nou, is dat alvast geregeld….haha geintje.

groetjes en veel succes verder!

• Ingrid

haha… nou ik zou me daar niet zo druk over maken. De meeste van je collega's wonen in de buurt van Schiphol…

• Marieke

wanneer moet je trouwens voor je 2e gesprek?

Spannend hoor!