Hallo,
Ik heb morgen een groepsopdracht en een individueel gesprek bij Transavia.
Kan iemand mij vertellen wat ik hiervan moet verwachten en wat hun willen zien in et rollenspel?
Thanx
Hoi Marjan,
Ik heb vorig jaar bij Transavia gevlogen en weet hoe het toen was. Het kan inmiddels verandert zijn, want ik zag dat de procedure bij Unique nu ook anders is dan vorig jaar.
Dit was vorig jaar het rollenspel:
Wij gingen met een grote groep een lokaal in en daar werd je verdeeld in groepjes van 4. (toevallig had ik later, 3 weken cursus in dat lokaal)
De opdracht was dat iedereen een afwijkende pax had. Iemand in een rolstoel, iemand die naar een begrafnis moest etc. Maar er was nog maar 1 plek vrij aan boord. Dus moest je je eigen pax verdedigen waarom diegene mee moest. Na een minuut of toen, moest 1 iemand uit je groepje presenteren welke pax er gekozen was, en waarom.
Tijdens deze 10 minuten wordt iedereen in de gaten gehouden door een aantal selecteurs. Zij kijken hoe jij funtioneert in een groep en hoe je samenwerkt. Tevens letten ze ook op je gedrag en of je overheerst of dominant bent in de groep.
Wees gewoon jezelf, want als je dat niet doet hebben ze dat gelijk door.
Maar wat ik al zeg, het kan goed zijn dat het nu anders is.
Ik hoop je dat hier wat aan hebt en succes morgen!!!
Groetjes Marianne
Hoi Cin,
Ja als ik zo over nadenk is et ook best grappig. Maar het is natuurlijk puur om te kijken hoe iemand functioneert in een groep en of je ook kan samewerken om tot een oplossing te komen.
Momenteel vlieg ik niet. Maar begin 27 december bij de KLM, heb er echt heel veel zin in.
Voor Transavia heb ik op het luchtvaartcollege in Hoofddorp gezeten. Wel bekend, denk ik!
Jij vliegt bij KLC toch?
Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?