Tweede gesprek 22-09

• Saskia

Hi allemaal,

Ik heb 22 september mijn tweede gesprek bij KLM. De eerste ronde bij Adecco vond ik al redelijk zwaar, had ik niet verwacht, maar ik ben er gelukkig wel goed doorheen gekomen. Ik begin me op dit moment wel steeds meer zorgen te maken over vrijdag, ik wil dit zo graag, maar ben ontzettend bang dat het daar door de zenuwen gaat mislukken.

Zijn er nog mensen die deze week op gesprek zijn geweest of nog moeten gaan? En heeft iemand nog goeie tips voor me?

Groetjes Saskia

• beate

Succes!! Ben benieuwd wat je allemaal moet doen. Ik ben deze week bij Adecco geweest en erdoor, maar vond het net als jij al behoorlijk pittig.

beate

• Ingrid

Hee Saskia,

Succes!! We gaan duimen voor je morgen! Wil je laten weten hoe het gegaan is bij de KLM? (ik moet binnenkort ook…)

Lekker jezelf zijn! En lees het forum ff af, kan je je goed voorbereiden (rollenspel e.d.)

Succes!

• Saskia

Dank je wel!!!

Ik heb me hopelijk goed voorbereid, heb inderdaad vanmiddag het forum al goed doorgespit, heb er heel veel aan gehad. Meer dan mezelf zijn morgen kan ik niet doen, zie alleen erg op tegen het rollenspel. Ben blij dat ik niet de enige ben die daar mee te maken krijgt:)

Laat jullie zeker weten hoe het is geweest!

Groetjes