medische keuring

• beate

Wat houdt de keuring eigenlijk in, ik begrijp dat oren, ogen en bloeddruk getest worden, maar hoe zit het verder. Moet je je uitkleden en word je van top tot teen onderzocht of echt alleen die drie dingen. Wat voor een vragen krijg je?

beate

• Evelina

vergelijk het een beetje met een schoolartsbezoekje, dat kan je je vast nog wel herinneren en dat was ook niet zo eng en erg

(lengte, gewicht ,zien en horen en informeren naar bijzonderheden)

• suus

hay!

ik heb hem net achter de rug, voor AtkeFly, afgelopen zaterdag,

niet aant handje hoor, je moet urine afgeven, je krijgt een gehoor test, en een ogentest, alsof je bij de opticien zit, je mag max. -5 hebben , dus als je dat niet hebt, hoef je je geen zorgen te maken.

verder, worden en een paar testjes gadaan, als; in een recht lijn lopen, en de vinger van de arts volgen met je ogen van rechts naar links.

je krijgt een lijst die je moet invullen en daar afgeven, met vragen of je een ziekte hebt, of ooit zien bent geweest, of er een ziekte in de familie zit, de erfelijk is. dat soort dingen, niets bijzonders echt! en als je denkt dat er echt iets fout was, zou je toch nooit gaan solliciteren? zou dacht ik tenminste, gewoon heen gaan, niet druk maken, en veel succes!

gr. suus

• esther

voor KLM

oogtest, via rondjes : waar de opening zit

oortest met biepjes

gewicht

lengte

bloeddruk

succes

• beate

Nou niet meer maar 15 jaar geleden aan hart geopereerd en dat is wel beter, maar toch. Als ze dat weten, zouden ze me dan niet weigeren? Ik ben nu gezond. Dus vandaar dat ik benieuwd was naar de vragen.

groetjes,

beate