Wat nodig?

• Suus

hey!

Ik begin 9 oktober bij ArkeFly met de opleiding als Cabine Att.

Ik vraag me af of jullie misschien nog tips hebben, welke dingen handig zijn om aan te schaffen, en dan heb ik het niet over koffer, boordschoenen etc. maar meer over dingen waar ik zelf niet zo snel op zou komen haha!

Iedereen die ook de opleiding gaat doen, tot dan! heel veel succes!

Dank alvast!

• cin

Een leuke reiswekker,ipod…..reisgids brazilie :-)

Veel plezier als ca!

• Lon

Hey Suus,

Ook ik begin 9 oktober en kan niet wachten. Op dit moment vlieg ik nog voor een andere maatschappij maar heb ontzettend veel plezier in AF.

Wat ik altijd in mijn trolley heb?

*cup a soup

*notitie-boekje

*snoepjes

Maar goed, vlieg nu alleen maar Europa.. (zie http://cabinattendant.web-log.nl)

Wat ik van plan ben om mee te nemen:

* I-Pod

* bikini

* wekker

* geld van het land waar je naar toe gaat

* creditcard

* insectenspray

* zonnebrand / aftersun

* reisdagboek

Tja en zo kan ik nog wel uren doorgaan. Heb gisteren een vertaalcomputer gekocht waar je ook adressen in kan doen en alle wereldtijden kan bekijken etc..etc.. Tis maar een hebbedingetje maar ik probeer mijzelf zoet te houden voor die twee en halve week.

Hoe vond je trouwens de medische keuring?

Ik zie je in iedergeval de 9e! Moet nu naar bed want mag al om 01.30 mijn bed uit..

Groetjes Lonneke

• Lon

Oops lees net je verhaal over de medische keuring een paar regels hieronder.. Psies, het stelde niet veel voor maar ik vond de gehoortest wel stressen (was een beetje verkouden)..

• Anouck

Hallo Suus,

Leuk joh, Ik begin net als lonneke en jij ook op 9 oktober!

Ik weet van P&O dat we met zijn twaalven in een groep zitten en tijdens de medische keuring kwam ik Ernst tegen, hij is ook door! Ben benieuwd wie nog meer!

Ik wacht rustig af, we zullen tijdens de cursus toch wel info krijgen over de must haves voor onderweg etc!

Ik zit zelf nog wel met en vraagje, weet jij wanneer we onze eerste vlucht maken tijdens de cursus? Ik word namelijk 2 oktober aan mijn neus geopereerd en mag ongeveer een maand niet vliegen. Ik neem aan dat we eerst een praktijk gedeelte krijgen?!

Tot de 9e!