Morgen mijn wing!!!!

• Sonja

Eindelijk is het zo ver…. morgen ga ik eindelijk vol trots mijn wing ophalen!!!

Na 6 weken zwoegen in de cursus gaat nu het echte werk beginnen!!!!

Voor iedereen die nog bezig is met solliciteren/ de cursus, suc6!

Groetjes een hele blije nieuwe klm stess!

Sonja

• esther

super!!!

heb je nog tips voor tijdens de cursus, weet echt niet wat ik kan verwachten

is het nu echt zoveel studeren??

Is het 6weken cursus of ben je ook wat dagen weg in het vliegtuig?

ik begin 16/11 morgen mijn uniform passen

alvast proficiat!!!

• Sonja

Toevallig!!! Een vriendin van mijn begint ook 16-11 met de cursus!!!! Leuk.

Ok, tips: zelf vond ik de cursus behoorlijk pittig. Erg interreslsant maar je zit echt elke avond te leren voor je toets de volgende dag. Ik had de 2e maandag mijn eerste trainingsvlucht, de 3e maandag de 2e en de 5e een ica vlucht. Week 5 had ik na mijn vlucht reisverlof. Maar die tijd heb ik echt moeten gebruiken om te leren.

Als je nog meer tips wilt moet je me anders maar ff mailen.

Veel plezier morgen met passen, dat is echt heel leuk!

Groetjes.

• esther

ja zou leuk zijn mocht ik je even knn mailen

als ik wat vraagjes heb mail ik ze je…

bedankt hé!!

• esther

heb wat problemen met instellingen van mijn pc, geraak mr niet aan je adres achter je naam

zou je mij een mailtje knn sturen dan heb ik je maildadres

ALS je dat niet erg vind hé!!

van_hoof_esther@hotmail.com

nogmaals bedankt

• dennis

Gefeliciteerd sonja!

En hoe was de sfeer tijdens de cursus? En ben ook wel benieuwd hoe de ica vlucht was…en waarheen natuurlijk. ;-)

• Sonja

Tnx!!!!!! Ik leef op dit moment echt helemaal in een roes… dit is zo'n super gevoel!

De sfeer in de curses was super. We hadden een hele leuke groep waar iedereen elkaar hielp. Dit klinkt vast heel cliche maar dit heb je wel nodig…. Mijn ica reis was naar Peking… need i say more…

• Dennis

need I say more….nou als je wil ;-)

Je snapt wel dat we nu alles willen weten van de cursus en de reis naar peking ;-). Hoe was de leeftijdsverhouding bij de cursus? en heb je nog wat tijd in Peking gehad om rond te kijken?

• Sonja

hihi ik kan uren doorgaan over de cursus en mijn ica reis. Anders kan je me altijd mailen.

Het is ff 6 weken blokken maar alles is het dubbel en dwars waard!!!