kinderen

• danielle

Ik heb maandag gesprek bij Cityhopper. na het lezen van het forum weet ik al wel een beetje hoe en wat. ik heb een zoontje van vier maanden. Gaan ze hier vragen over stellen? Ik heb begrepen dat ze niet zo gek zijn op mensen met kinderen….

Wie weet hier meer over?

thanx

• marko

tsja.. ik weet er niks van maar ja vroeg of laat komt dat wel uit! Dan kan (dat dacht ik eerst) niks zeggen maar of je verspreekt je van zelf weer een keer.. KOmt altijd wel uit dus maar een echt antwoord weet ik niet en ik ga ook niet niet negatief praten en dan bedoel ik niet ove r ou hoor maar gewoon het klopt wel dat je dat zegt dat ze dat niet op prijs stellen (Ze heeft een kind dus weinig tijd, wat als ze nog een 2e kind wilt ? Enz.)

Succes ermee en pr. weekend en geniet van het mooie weer

• danielle

Dank je wel. Ik zal laten weten hoe het is geweest maandag. En ik wil er ook helemaal niet over zwijgen. Ik ben door mijn eerdere werk gewend om ook vaak nachten van huis te zijn en dus ook mijn kind niet te zien en ik heb gelukkig een man die thuis werkt en er dus altijd is voor ons zoontje en anders heb ik genoeg oppassen dus dat is het probleem niet en dat zal ik wel duidelijk maken ook. Maar ja misschien wil ik over een paar jaar wel nog een kind. Nou fijne dag en ik laat op het forum even weten hoe mijngesprek is verlopen.

gr

• cin

In principe zijn vragen als “wil je nog een 2e kind” impertinente vragen tijdens een sollicitatiegesprek….het is ook niet relevant voor de functie. Iemands prive leven hoort niet in een gesprek thuis….maar ben benieuwd hoe het gesprek zal gaan en met wie.

Succes!

• danielle

ik laat het je weten… maandag gesprek om 9.15uur.. spannend…..