% Slagingskans 2e ronde KLM

• Han

Hoi Allemaal,

Afgelopen week was het zover mijn eerste gesprek bij Content. Het ging vrij soepel echter waren er nog wel wat aandachtspunten om te verbeteren……logisch ;-)

Ik vond de dames van Content erg behulpzaam echter kritisch. Nu vertelde ze dat het 2e gesprek bij KLM bijna vergelijkbaar was met het laatste gesprek daar, dus m.a.w : werk goed aan je min punten!! Verder zou het dan geen probleem moeten zijn. KLinkt misschien gek maar ik heb sterk het idee dat het niet meer tegen kan zitten…..;-S….Ik hoorde zelfs van de andere kanditaten die door waren dat we al voor 70% erbij zitten…. Mijn vraag is dan ook zijn er mensen die de zelfde indruk hadden gekregen en toch nog afgewezen zijn bij KLM?…. En weet iemand mij het slagingpercentage te vermelden na de voorselectie?

Alvast many thanks voor de reactie's

Gr Han

• Nienke

Ga eerder uit van 40%, er vallen nog best veel kandidaten af!

• Elke

Hey Han,

Het gesprek bij Content was inderdaad ook voor mij erg relaxed en ik had een super gevoel toen ik daar buiten kwam. Het zijn heel erg aardige dames en dat maakte de sfeer ook zo relaxed waardoor je snel je zelf kon zijn. Maar…helaas ben afgewezen bij KLM zelf. Dat verhaaltje kan je een paar posts terug lezen onder het titeltje “voor Lieke”. Maar daar moet jij je niet door laten ontmoedigen, ga er ervoor!!

Heel veel succes!!!

Groetjes, Elke.