Koffer en panty

• cin

Wat is het toch altijd een drama…..proberen je panty heel te houden terwijl je je koffer bij je hebt…..iemand ook ervaring :-)

• esther

cin een ander vraagje :-)jij bent al een ervaren stewardess

waar kan ik best mijn schoentjes vinden

wat blijkbaar is blauw niet echt een mode kleur en komt dus ook niet vaak voor :-)

• esther

sorry cin heb je post al gevonden over de site shoewear dus wil je niet overbelasten met deze vraag :-)

is deze site een aanrader of nog tips…

• Evelina

hoi cin,

bijv. orobleu is een panty met veel lycra erin die toch iets meer kunnen verdragen minder haken dan gemiddelde panty's is mijn ervaring vanaf 7,- euro pp

(oa bij bijenkorf blomwinkels)

wat ook balen is. is als aan de bovenkant de rand gaat omrollen of gaan ladderen als je meer als 2 x op een dag naar het toilet gaat.

tot nu toe zijn mijn orobleus dan nog iedere keer het langste mee gegaan.

ik vind ze ook lekker strak en glad zitten.

is weer eens een goede reden om een middagje lekker te winkelen……om de beste panty te vinden……

succes en fijn weekend

evelinA

• cin

hi esther, je overbelast met niet hoor, haha.

Kan shoewear (staat ook een rechtstreekse site hier onder korting met ID) echt aanraden. En als je zegt dat je stewardess bent/wordt….en je ID laat zien,dan krijg je korting. Ze hebben echt heeeel veel keus, en voor een betaalbare prijs. Heb zelf al 2 paar van hen, je kunt gewoon op schiphol, folkstoneweg (ff routeprintje maken zou ik zeggen) passen, en meteen meenemen. Ze hebben ook keus in breedtematen, en dat hebben ze niet in iedere winkel. Daarnaast: puntige schoenen, ronde neuzen, hoge, lage hakken etc etc. De schoenen kosten rond 59 euro. Is echt goedkoop! En goed mer: hogl (met 2 puntjes op de o, maar die kan ik ff niet vinden, haha).

Tip, neem min 2 paar zodat je iedere dag kan afwisselen, is beter voor je voeten.

Succes met de cursus!!!

• cin

Hi Evelina,

Heb die van orobleu vroeger wel eens gehad, zitten inderdaad goed!

Had “vroeger” (haha, klinkt echt ouderwets) ook vaak hunkemoller, de wat duurdere,en die kon je aantrekken als een broek :-) gingen bijna nooit kapot. Echt ideaal!!! maar die hebben ze helaas niet meer :-(

Nu rommel ik maar wat aan, maar als je inderdaad 1 haakje aan je nagel hebt dan ben je de pineut…… jouw toiletverhaal komt me ook bekend voor, hilarisch !!! hahaha.

• danielle

ben nog geen stewardess.. hoop dat te worden na mijn gesprek bij klc maandag maar heb wel ervaring met pantys. De beste en stevigste pantys koop je bij danswinkels zoals le papillon in Amsterdam. Die zijn echt stevig en gaan lang mee maar wel duur.

Hoop dat jullie er wat aan hebben en ik laat weten hoe het maandag gaat.

gr

• cin

Succes maandag (nogmaals :-)) en wat is duur?….

• chantal

nu we het toch over pantys hebben,ik heb een ander probleempje met pantys.Ik draag altijd pantys met een versterkte hiel,maar na een tijdje wordt de hiel zichtbaar omdat ze wat verdraaien.iemand hier ook problemen mee,en weten jullie misschien een oplossing?

• Marga

Falke shelina,niet sterk ,wel duur , maar je voelt ze niet en die gaan niet zweterig plakken en kleven! Dus wat mij betreft een het proberen waard!