Lekker even een paar dagen vrij, en ook nog in het weekend! Dat is wel een luxe :-)
Maandag ga ik weer vliegen, nog 3 dagen 100%, en dan parttime…..weer een beetje afbouwen :-)
hoi cin,
deeltijd werken is heerlijk, je kunt gewoon alles doen wat je leuk vind
lekker met vrienden en familie en dan weer een paar daagjes werken (voelt dan toch als hobbyen ondanks dat je het bijv. druk hebt) en dan blijft er ook nog wel eens een dag over dat je gewoon kunt denken wat zal ik vandaag eens gaan doen.
als ik aangenomen wordt bij klm (op naar ronde 2) dan moet ik 100% gaan werken zal wel even wennen zijn weer maar meestal weet je al gauw niet beter.
ik heb er in ieder geval wel knetter veel zin in omdat het allemaal nieuw en spannend is, nieuwe uitdaging ect. en met fulltime werken zit je er ook het snelste in.
maar ga jij er maar lekker van genieten !!
gr evelina
Hi Evelina,
Ja dat is waar….en dan leer je alles ook lekker snel, en kun je veel tripjes aanvragen :-) Hoop voor je dat het allemaal goed gaat tijdens de gesprekken. En dat je het een super uitdaging gaat vinden! Denk t wel hoor. En je kunt trouwens ook op gegeven moment deeltijd aanvragen he. Volgens mij na 3 jr? (nu)….hoe dan ook. Veel succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?