hallo,ik heb een paar vragen voor iemand die al een tijd bij transavia werkt over of je na het seizoen ook nog kans maakt om weer aangenomen te worden bijv en of je wel wat over houdt aan het salaris want dat vind ik wel vrij laag
He Lon goeiemorgen,
Jij hebt dus al bij Transavia gevlogen?
Ik ben vorige week afgewezen bij KLM vanwege te weinig “interpersoonlijke sensitiviteit” wat op zich erg jammer is omdat ik dat in het dagelijks leven wel heb maar het tijdens het rollenspel zakelijk probeerde te houden (slecht idee dus ;-) ..)
Ik heb Transavia ondertussen ook overwogen maar heb het weer even aan de kant gezet vanwege het loon (de rekeningen blijven binnenstromen en woon alleen). Maar volgens jou blijft er dus wel degelijk een 1450 euro netto over als je de toeslagen meerekent? Waarvoor krijg je zoal toeslagen? En ook niet onbelangrijk, heeft Trans veel nachtstops?
Alvast bedankt!!
Groetjes,
Elke
hoi lon alvast bedankt voor de info ik khoor volgende week of ik door mag ik ben erg benieuwd en dan valt het ind nog wel mee wat je eraan over houdt werk jij ook bij transavia?het lijkt me wel echt een leuke maatschappij om voor te werken heb je ook weleens twee dagen achter elkaar vrij of is het zo onregelmatig dat je elke dag op pad kan zijn groetjes rosa
Hai Elke en Rosa,
Trans is echt een supergezellige maatschappij. Ik denk echt dat een ideale werkplek is om te beginnen en dan al die ervaring te gebruiken om het later nog eens een keer te proberen bij de KLM. Trans geeft nieuwe mensen echt een kans en als je gewoon je best doet tijdens het solli-gesprek dan zie ik geen reden om niet aangenomen te worden. Wees jezelf!
Idd, je houdt netto ongeveer hetzelfde over als dat je bruto verdient. Dat valt echt best wel mee dus.
Er zijn wel stops, in het eerste jaar zullen die in Nederland zijn (Eindhoven, Maastricht, Groningen, Enschede) en in het tweede jaar wanneer je terug mag komen dan zullen er waarschijnlijk wat meer buitenlandse stops tussen zitten.
In het afgelopen jaar heb ik zeker 9 van de 10 keer drie dagen vrij gehad tussen de diverse duties. Dus dat valt wel mee.
Ik ga Trans nu verlaten voor een andere maatschappij maar ik zal het allemaal nog best missen.. dat wil ook best wat zeggen.
Hoop dat jullie aangenomen worden!
Groetjes Lonneke
Hey Lon,
Dank je voor de uitgebreide info.
Nu heb ik nog even een vraagje, je zegt dat het het eerste jaar vooral stops binnen Nederland zijn, zijn die dan vergelijkbaar met buitenlandse nachtstops of is het de bedoeling dat je gewoon naar huis gaat? En zijn de toeslagen het eerste jaar dan vergelijkbaar maar met die van volgende seizoenen (waarin je meer buitenlandse stops hebt)?
Alvast bedankt,
Elke.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?